Koje metrike treba da merim u društvenim medijima?

{ Creative Brackets }
{ Creative Brackets }
26/01/2022   /   0

Mere društvenih mreža koje vaša kompanija koristi za merenje uspeha ili pronalaženje mogućnosti treba da budu zasnovane na vašim poslovnim ciljevima. Ovo su uobičajeni pokazatelji koji se koriste za merenje učinka marketinga na društvenim mrežama:

  • Utisci – Da li povećavate broj ljudi koji vide vaš brend na društvenim mrežama?
  • Angažovanje – Da li se ljudi pridružuju razgovoru i dele vaše objave?
  • Pominjanja – Koliko često ljudi govore o vašem brendu?
  • Društveni referentni saobraćaj – Koliko ljudi klikne na vaš sajt?
  • Pratioci – Koliko je ljudi na vašim neposrednim društvenim mrežama?

Da biste dobili najbolju sliku o tome kako društveni mediji koriste vašem poslovanju, pogledajte metriku društvenih medija u tandemu sa drugim kanalima. Na primer, da li su potencijalni klijenti sa preporuka društvenih mreža kvalifikovaniji od onih iz plaćenih mreža?