Koji faktori određuju vaše PPC troškove?

{ Creative Brackets }
{ Creative Brackets }
19/01/2022   /   0

Kod PPC-a, ono što plaćate po kliku zavisi od nekoliko faktora, uključujući:

  • Ponuda: U PPC-u, vaša ponuda je koliko ste spremni da platite da neko klikne na vaš oglas. Iako možete platiti manje od vaše ponude (u zavisnosti od aukcije oglasa), nećete platiti više.
  • Ciljanje: Ciljanje, od ključnih reči do demografskih podataka, takođe može uticati na vaše PPC troškove. Licitiranje za konkurentnu ključnu reč kao što je „agencija za osiguranje potrošača“, na primer, može da dovede do većih troškova jer ima veću cenu po kliku (CPC).
  • Kvalitet oglasa: Ocena kvaliteta je takođe važna u oglašavanju sa plaćanjem po kliku. Veliki brendovi ne mogu da plate za pobedu u PPC-u jer oglasne mreže, kao što je Google Ads, gledaju na kvalitet i relevantnost oglasa. Često, visokokvalitetni oglasi mogu održati niže troškove od oglasa niskog kvaliteta.

Za najisplativije oglase, fokusirajte se na pravljenje visokokvalitetnih oglasa sa razumnim ponudama. Pre nego što pokrenete oglasnu kampanju, razmislite o korisničkom iskustvu. Kada ljudi vide vaše oglase, na primer, da li će ih to učiniti dovoljno radoznalim da kliknu i da li će vaša odredišna stranica ispuniti tu radoznalost?

Izaberite agenciju koja ceni vaš budžet. Sarađivanje sa agencijom koja vaš budžet ne tretira kao sopstveni često može dovesti do uzaludne potrošnje na oglase, visokih ponuda i zahteva za još veću potrošnju na oglase. Rad sa agencijom kao što je Creative Brackets može vam omogućiti veoma isplative kampanje.