Koliko često treba da proveravam svoje PPC kampanje?

Creative Brackets
Creative Brackets
20/01/2022   /   0

Iako više od 70% kompanija ne proverava svoje kampanje po više od mesec dana, želite da češće pratite svoje oglase. Za najbolje rezultate, stručnjaci za plaćeno oglašavanje preporučuju nedeljne provere kampanje.

Za poređenje, potpuno nove kampanje bi trebalo da budu svakodnevno praćene. Ako želite da zauzmete proaktivan pristup praćenju svojih kampanja, ali ne možete, Creative Brackets vam može pomoći na sledeći način:

  • Praćenje učinka vaše kampanje
  • Pravljenje strateških ažuriranja vaših ponuda
  • Otkrivanje novih ključnih reči sa velikim mogućnostima za ciljanje

Bez obzira na to kako radite, često praćenje će vam pomoći da napravite bolje kampanje. Na primer, ako primetite visoku stopu učestalosti klikova (CTR), ali nisku stopu konverzije od korisnika mobilnih uređaja, možete da ih uklonite iz svoje publike. Takođe, možete da prilagodite svoju odredišnu stranicu da biste pružili bolje iskustvo na mobilnim uređajima.

U svakom slučaju, možete da izvršite trenutne promene kako biste poboljšali svoju kampanju.