Po vašem iskustvu, koji je minimalni budžet da bi se napravio boom na našem području?

Nikola Kalincevic
Nikola Kalincevic
19/05/2020   /   0

Iako zavisi od industrije, tržišta, konkurencije i mnogih drugih parametara, ono što smo primetili je da je za potrebe Google oglašavanja budžet od minimalno 1000 EUR na mesečnom nivou veoma dobar budžet.

Zašto? 

Ukoliko ste detaljnije istraživali Google reklamiranje, a isto tako i reklamiranje na društvenim mrežama, verovatno ste shvatili da su Google, kao i Facebook, kompanije koje žele da zarade novac, te sve kampanje koje traju duže i imaju veće budžete imaju prednost u odnosu na ostale kampanje.

Kod Google reklama to se zove aukcija, a po istom principu funkcionisu i druge platforme za oglašavanje. 

S obzirom na samo tržište, standarde u našoj zemlji, budžet od 1000 EUR i više se pokazao (u našem slučaju do sada) kao budžet na koji možete da se oslonite. To znači da ako uložite manji budžet, svaki Vaš konkurent sa većom investicijom će imati prednost u odnosu na Vas te rezultati iz meseca u mesec mogu dosta da variraju.

Naravno, ukoliko dolazite iz industrije u kojoj ne postoji puno konkurenata ili u kojoj je prosek budžeta manji, onda je ovaj budžet i više nego dovoljan.

Manje kompanije, firme koje tek započinju oglašavanje, obično kreću sa budžetom od 100 EUR, 300 EUR, 500 EUR i postepeno nastavljaju da povećavaju budžet do onog trenutka do kojeg samo povećanje budžeta nema efekta ili ukoliko se povraćaj investicije (ROI) smanji do nivoa koji nije poželjan.

Mi smo tu da vam pomognemo u ovoj tranziciji i mi smo ti koji zapravo vode računa da Vi iskoristite Vaš novac na najbolji mogući način.