Reklamiranje na Google-u ili Facebook-u?

Nikola Kalincevic
Nikola Kalincevic
24/05/2020   /   0

Obe platforme mogu imati veliki uticaj na prikupljanje i dovođenje novih mušterija, ali se veoma razlikuju u osnovi.

Korisnik koji je došao na Vaš sajt preko Google reklama je u tom trenutku tražio određenu uslugu ili proizvod. Odazivom na tu potražnju Vaš sajt se pojavio u rezultatu pretrage kao plaćena reklama i time ste direktno odgovorili na tu potražnju.

Reklame na Facebooku i Instagramu funkcionišu drugačije. Vi ste ti koji kreiranjem kampanja, objava i drugim akcijama tražite mušterije, iako oni možda u tom trenutku ne traže Vas. Mnogi na društvene mreže odlaze da prosto ubiju vreme i nisu raspoloženi za bilo kakve ponude.

Naravno, remarketing Vam dosta pomaže u ovome, do te mere da se Vaše reklame mogu pojaviti nekome u periodu od nekoliko sekundi nakon što je pogledao uslugu ili proizvod koji vi, ili drugi slični Vama, nude.