SEO rezultati za istu ključnu reč se razlikuju od čoveka do čoveka

Nikola Kalincevic
Nikola Kalincevic
16/04/2020   /   0

Bitno je znati da SEO rezultati mogu da variraju od korisnika do korisnika.

Povezani korisnici će dobiti više omiljenih rezultata

Povezani korisnik je korisnik koji je na neki način već povezan sa sajtom ili lokacijom. Obično su to klijenti, vlasnici sajta, redovni posetioci i tako dalje.

Ovo znači da ukoliko posetite jedan sajt nekoliko puta tokom dana, Google će pretpostavljati da je to rezultat koji želite da vidite. Budite svesni da pretraživači znaju dosta o vama pregledajući vašu istoriju pretrage, kolačiće, lokacije i tako dalje.

Korisnici sajta i mobilni korisnici takođe dobijaju različite rezultate.

Pretraživači takođe vrše optimizaciju rezultata pretrage zavisno od uređaja.

Mobile-friendly sajtovi imaju bolju reputaciju od sajtova koji nisu optimizovani za mobilne uređaje.

Rezultati pretrage su bazirani na lokaciji i jeziku.

Rezultati pretrage se razlikuju za korisnike koji se služe različitim jezicima i koji se nalaze na različitim lokacijama, čak i kada pretragu vrše koristeći istu ključnu reč.