Šta je potrošnja na PPC oglase?
Potrošnja na oglašavanje je budžet vaše oglasne mreže. Iznosi koliko ste spremni da potrošite na oglasne mreže, bilo za godinu ili mesec dana.
U većini slučajeva, preduzeća koriste troškove oglašavanja kao svoj mesečni budžet. Kao primer, uzmite u obzir budžet kompanije sa mesečnom potrošnjom na oglase od 5000 USD:
- Ukupna mesečna potrošnja na oglase: 5000 USD
- Potrošnja na Facebook oglase: 800 USD
- Google Ads potrošnja na oglase: 2500 USD
- Potrošnja na Instagram reklame: 800 USD
- Potrošnja na Microsoft oglašavanje: 900 USD
Sa PPC oglašavanjem, možete kreirati potrošnju na oglase koja odgovara potrebama vašeg poslovanja i publike. Bez obzira da li želite da svoju celokupnu potrošnju na oglase posvetite jednoj oglasnoj mreži, kao što je Google Ads, ili više oglasnih mreža, imate potpunu kontrolu nad potrošnjom. Ako niste sigurni gde da uložite (ili čak koliko da potrošite), pitajte nas.
Upravljali smo velikim brojem PPC kampanja i možemo da pružimo razumne savete za vaše poslovanje.