Zašto je korisničko iskustvo (UX) bitno za SEO?

{ Creative Brackets }
{ Creative Brackets }
14/11/2021   /   0

Poslednjih godina Google je promenio kriterijume za rangiranje. Nekada je Google tražio reparacije ključnih reči u vašem sadržaju ili broj povratnih linkova koje vaš sajt ima.


Ali sada je scenario potpuno drugačiji. Google iz dana u dan postaje sve više fokusiran na korisnika. Oni koriste veštačku inteligenciju (AI), mašinsko učenje (ML), obradu prirodnog jezika (NLP) i druge vrste najnovijih tehnologija kako bi razumeli, procenili i pružili najbolje rezultate.


Google je predstavio koncept EAT, kao i metrike poput namere pretraživanja, brzine stranice, prilagođenosti mobilnim uređajima ili vremena zadržavanja posetilaca. To su sve faktori rangiranja na Google-u. Svi ovi faktori su deo bogatog korisničkog iskustva.


Bogato korisničko iskustvo faktor je koji stvara razliku između prve i druge pozicije. Pružanje bogatog korisničkog iskustva uvek je od pomoći posetiocima i podstiče ih da ostanu duže i više se angažuju na vašem sajtu. To šalje Google-u signale kvaliteta koji pokazuju da je vaš sajt najbolji rezultat. Na račun toga, Google vas nagrađuje dobrim rangiranjem.