Da li lokalna, manje autoritativna preduzeća stalno nadmašuju vašu franšizu u pretraživačima? To je uobičajeni problem za klijente i onaj koji znamo kako da rešimo: pomoću napredne lokalizovane optimizacija za franšize.

Koristimo dokazani, analitički pristup SEO-u uz pomoć kojeg vašu SEO kampanju gradimo na jakoj lokalnoj osnovi, od listinga, preko strukture sajta, pa do visokokvalitetnog sadržaja.

Mi smo vaš strateški marketinški partner koji se specijalizovao za web dizajn, plaćeno oglašavanje i SEO - a SEO strategiju za više lokacija unapređujemo svakog dana. U nastavku saznajte više o tome kako se bavimo SEO-om za franšize ili nas kontaktirajte za više informacija!

SEO postupak
za više poslovnih lokacija


Svakodnevno je potrebno raditi na tome da vaše poslovne lokacije postanu vidljivije u rezultatima pretrage i da se online posetioci vašeg sajta pretvore u nove kupce. To radimo prateći postupak opisan ispod.

Izvođenje konkurentske digitalne analize

Koristimo specijalizovani softver za praćenje podataka kako bismo izvršili potpunu marketinšku analizu i saznali kako se rangirate u odnosu na svoje najveće konkurente

Pronalazimo najvažnije SEO ključne reči i pojmove za pretragu koji vode do prodaje na vašem tržištu

Postavljamo osnovnu strukturu sajta, sadržaj, lokalnu vidljivost, a zatim ga upoređujemo sa konkurentima kako bismo kreirali aktivan plan prodaje sa ciljevima

Optimizacija sadržaja i koda sajta

Instaliramo naprednu Google analitiku

Sajt ćemo učiniti brzim, sigurnim (opcionalno, ali preporučljivo) i prilagođenim mobilnim uređajima

Uredićemo kod, sadržaj i strukturu sajta, kako biste bili u skladu sa najboljim SEO praksama

Izvršavamo optimizaciju stope konverzije na svim elementima sajta (poput obrazaca za kontakt, dugmadi, navigacionih linkova) kako biste svojim klijentima obezbedili optimalno iskustvo

Stvaranje novog sadržaja za sajt i kreativnost

Objavljujemo ciljani, dobro napisani sadržaj koji poboljšava rangiranje vaše lokalne pretrage i pruža besprekorno korisničko iskustvo

Stvaramo kreativne sadržaje za SEO poput infografika i video zapisa

Optimizujemo i kreiramo sadržaj za glasovnu pretragu i digitalne asistente

Optimizacija za lokalni SEO

Pronalazimo i revidiramo postojeće unose u poslovnim direktorijumima, uključujući direktorijume specifične za industriju

Optimizujemo Google My Business stranicu za adresu ili područje usluge, broj telefona, spisak mapa i radno vreme

Optimizujemo Facebook stranicu kompanije za najbolje lokalne SEO prakse za franšize

Otkrivamo, upravljamo i nadgledamo mogućnosti lokalnog citiranja i povratnih veza za izgradnju autoriteta

Izveštavanje o analitici

Obezbeđujemo lako razumljive mesečne izveštaje o statusu i rezultatima svih vaših SEO kampanja, kao i šta sledi posle

Svakodnevno pratimo analitiku kako bismo otkrili nepravilnosti, kazne ili druge događaje koji štete prodaji

Praćenje i stalno unapređivanje vaše SEO kampanje

Pratimo rangiranje ključnih reči, organski saobraćaj, pozive i potencijalne klijente

Pratimo rangiranje ključnih reči vaših konkurenata

Nadgledamo vaše najveće konkurente

Pratimo trendove ključnih reči i pretraživanja u vašoj industriji

Neprestano optimizujemo i menjamo vašu kampanju za bolji učinak tokom vremena

Pobedite svoje konkurente
sa ciljanim SEO-om za franšize

[97% potrošača koriste internet da pronađu i istraže lokalne proizvode i usluge.]
Vaša franšiza verovatno dobija veliki broj mejlova od SEO kompanija u kojima vam obećavaju da će vas poslati pravo na vrh rezultata pretrage. Kao i većina stvari u životu, ako zvuči previše dobro da bi bilo istinito, to obično jeste! Sa hiljadama samoprozvanih „stručnjaka za franšizni SEO“, može biti teško razlikovati činjenice od fikcije - pogotovo što je SEO za franšize toliko lokalizovan. U kompaniji Creative Brackets pružamo potpunu transparentnost i SEO usluge potkrepljene opipljivim podacima koje možete videti.

SEO strategije
za preduzeća sa više lokacija

SEO za franšize je komplikovaniji nego za druge industrije zbog frakturiranih lokacija i nedoslednih web podataka u različitim entitetima. Postizanje doslednosti nije lak zadatak, zato je franšizni SEO najbolje prepustiti marketinškim kompanijama koje su to već radile i imaju formulu za pouzdane rezultate. Ali ne bi trebalo da unajmite prvu SEO agenciju na koju naiđete - želite da pronađete nekoga sa iskustvom u pružanju SEO usluga u ovom obliku. Zahtevaju se različite tehnike, jer se bave različitim problemima.

Pronašli smo šta je potrebno za prevazilaženje uobičajenih SEO problema s kojima se suočavaju franšize, tako da će vaše iskustvo biti pozitivno.

Tri stvari su potrebne
za bolje rangiranje:


Treba vam sajt koji je kodiran i strukturiran na način da pretraživači lako pronađu, pročitaju i indeksiraju sve što im je neophodno.

Potrebni su vam (obimni) jedinstveni, relevantni i kvalitetni sadržaji. Vaš sadržaj mora da pruži vrednost posetiocima i da odgovori na pitanja koja podrazumeva njihov upit za pretragu.

Vaše celokupno prisustvo na mreži mora uspostaviti vašu kompaniju kao autoritet - lidera u vašoj industriji. Iako franšizne kompanije obično nemaju problema sa dobijanjem povratnih linkova sa sajtova medija ili partnera, one se često bore sa strukturom i sadržajem svojih stranica.

Kod i struktura sajta


Mnogi franšizni sajtovi ili kolekcije sajtova su ogromne veličine. Često postoji mnogo toga za rukovanje u okviru jednog sistema za upravljanje sadržajem koji upravlja svim lokacijama na jednom domenu ili na pojedinačnim web lokacijama.

Stvaranje jedinstvene SEO strategije za više lokacija može biti neverovatno mukotrpno. U isto vreme, upravo je to potrebno da bi se stvorila osnova za (verovatno) najvažniji SEO aspekt - relevantan i vredan sadržaj stranice za nadmetanje na tržištu pretrage.

[75% ljudi je ocenjivalo kredibilitet poslovanja na osnovu dizajna sajta.]

Vašoj franšizi je neophodna
velika količina kvalitetnog sadržaja


Mislite da vaše franšize imaju puno sadržaja? Većina marketing menadžera brzo reaguje sa „DA!“
Ako mislite da imate mnogo sadržaja, ali pretiču vas druge ili manje kompanije, verovatno nije do količine sadržaja.
Problem često nije u nedostatku sadržaja, već u tome što je sadržaj strukturiran na način koji stvara prepreku pretraživačima.

[Dodavanje bloga na sajt može da poveća njegove šanse za rangiranje na pretraživačima za 434%.]

Ako vaše pojedinačne franšizne lokacije imaju sopstvene web lokacije i domene, da li pojedinačno imaju dovoljno sadržaja da bi se dobro organski rangirale? Da li imaju podršku potrebnu za izradu sadržaja sajta koji je dobro optimizovan za pretraživače? Verovatno je odgovor „ne“.
Tada nastupa naš tim.

Lokalni SEO za franšize


Kao franšiza imate više lokacija. Da li ste sigurni u lokalni SEO i njegov kvalitet?
Da li ste uopšte sigurni da svaka lokacija ima verifikovan i optimizovan unos na Google My Business?
Tu možemo da pomognemo.

SEO usluge za strateške franšize


Uprkos velikom broju studija slučaja, u kojoj su detaljno opisani neverovatni povraćaji ulaganja koje je SEO mogao da postigne, mnoga preduzeća nisu išla punom snagom. U poređenju sa manjim kompanijama, kojima često nedostaju (značajni) marketinški budžeti potrebni za testiranje alternativnih oblika oglašavanja, često se vidi da ulažu onoliko koliko mogu u SEO. Kao franšiznoj organizaciji potreban vam je partner koji će vam pomoći da postavite doslednu SEO strategiju zasnovanu na pouzdanim podacima za sve vaše lokacije i filijale.