ŽELITE DA BUDETE PRVI?

Evo kako to možemo da ostvarimo


Vodićemo vas kroz ceo process i objasniti kako naši SEO stručnjaci rukovode vašim nalogom u cilju dobijanja najboljih rezultata search engine optimizacije.

Istraživanje i Analiza

Nakon prikupljanja dragocenih informacija od naših klijenata, ulazimo u temeljno istraživanje trenutnog stanja searh engine optimizacije sajta i konkurencije za različite search engine.

Strategija

Mi stvaramo dugoročne strategije po planu koji smo napravili za svoje klijente. SEO unapređenje nije samo rad na klijentovom sajtu, već i rad na nalozima različitih društvenih mreža i brendu uopšteno.

Podešavanje

Uvek ćemo vas pitati da napravite ili podelite akreditive vašeg naloga sa nama kako bi bili u mogućnosti da pregledamo i pripremimo za izvršenje po SEO planu koji je za vas napravljen. U većini slučajeva ovo uključuje rad na nekoliko platformi sa raznovrsnim strategijama.

Izvršenje

Nakon što dobijemo jasan uvid u trenutno stanje i pristup svemu što nam treba za rad, naši SEO menadžeri će započeti sa optimizacijom, izmenama… unapređenjima trenutnog sajta paralelno obraćajući veliku pažnju i prateći promene na endžinima za pretragu i rangiranjima.

Analitika

Zavisno od vašeg sajta, može biti potreban jedan ili više dana kako bi vas endžini za pretragu ponovo pozicionirali prema promenama i unapređenjima koja smo izvršili.

Iteracije

Endžini za pretragu osvežavaju rangiranje vašeg sajta na dnevnom nivou i uvek imamo uvid u nove rezultate. SEO se svodi na stalna unapređenja i ostajanje ispred konkurencije.

" Da li znate da se vaš SEO učinak menja na dnevnom nivou !? "

Neka pitanja

O optimizaciji za pretraživače

Koja morate znati


U search engine optimizaciji, analiza konkurentnosti je bitna koliko i rad koji ulažete u unapređenja.

SEO ne bi postojao bez konkurenata i iz ovog razloga mogućnost da se nađete na prvoj strani Google, Bing ili neke druge pretrage nije samo zadovoljavajuća za vas kao klijenta, već je i obavezna.

Korisnici veruju Google-u i ostalim endžinima za pretragu da prikazuju najbolje rezultate prema informacijama koje poseduju. Ovo je verovatan razlog zašto 90 procenata korisnika gledaju samo prvu stranu Google rezulata, a većina njih pronađe ono što traže u top 5 rezultata.

Unapređenje ranga sajta kroz SEO nije samo rad na sajtu. To je ubeđivanje endžina za pretragu da je vaš sajt, brend, proizvod baš ono što korisnici traže zasnovano na društvenim mrežama, popularnosti i tako dalje.

Bitno je znati da SEO rezultati mogu da variraju od korisnika do korisnika.

Povezani korisnici će dobiti više omiljenih rezultata

Povezani korisnik je korisnik koji je na neki način već povezan sa sajtom ili lokacijom. Obično su to klijenti, vlasnici sajta, redovni posetioci i tako dalje.

Ovo znači da ukoliko posetite jedan sajt nekoliko puta tokom dana, Google će pretpostavljati da je to rezultat koji želite da vidite. Budite svesni da endžini za pretragu znaju dosta o vama pregledajući vašu istoriju pretrage, kolačiće, lokacije i tako dalje.

Korisnici sajta i mobilni korisnici takođe dobijaju različite rezultate

Endžini za pretragu takođe vrše optimizaciju rezultata pretrage zavisno od uređaja.

Mobile friendly sajtovi imaju bolju reputaciju od sajtova koji nisu optimizovani za mobilne uređaje.

Rezultati pretrage bazirani na lokaciji i jeziku

Rezultati pretrage se razlikuju za korisnike koji se služe različitim jezicima i koji se nalaze na različitim lokacijama, čak i kada pretragu vrše koristeći istu ključnu reč.

Najčešća greška je da mislite da sve zavisi od sajta. Mada je lakše objasniti funkcionisanje SEO Sistema pričajući o sajtu uopšteno i većina ljudi samo očekuje da vide svoj sajt na prvoj strani rezultata po određenoj ključnoj reči, ne obraćaju pažnju na to koja je strana povezana sa tim rezultatom.

U velikom broju slučajeva jedna strana vašeg sajta ima dobre rezultate za veći broj ključnih reči koje nisu čak ni povezane i ovo ne predstavlja preveliki problem... na neki način.

Ukoliko prodajete proizvod i želite da izvršite optimizaciju po određenoj ključnoj reči, ne bi želeli da korisnici vide vašu kontakt stranu umesto strane proizvoda u rezultatima pretrage.

Kako bi ovo lakše razumeli, svaka strana vašeg sajta bi trebala biti optimizovana za više ključnih reči koje su povezane.

Zamislite da posedujete sposobnost da saznate koje ključne reči promovišu vaši konkureti, koju poziciju gađaju i različite tipove kreativnosti koje koriste.

Raspolažući ovim podacima možete napredovati korišćenjem njihovih vrlina i možete iskoristiti područja gde oni ne blistaju, zar ne?

U Creative Brackets mi imamo pristup takvim podacima što nam daje prednost kada izvršavamo kampanje klijenata.

Nakon što naši menadžeri naprave vaš nalog i dodaju ga u profesionalni softver koji koriste za monitoring ključnih reči poznat kao SERP, imaće uvid u detaljan dnevni izveštaj za svaku ključnu reč koju pratimo.

SEO izveštaji se najčešće generišu 15. u mesecu i na kraju svakog meseca.

Pored email obaveštenja, mi uvek informišemo naše klijente o SEO napretku koji smo ostvarili u nekom određenom periodu.

Razumevanje SEO &

razvoj ključnih reči


Korisnici vrše pretragu koristeći ključne reči i obrasce koji ponekad mogu biti nekoliko reči koje ne formiraju rečenicu. Razumevanje ovih ključnih reči i znanje o tome koje su popularne je ono što mi radimo.

Google AdWords

Mi smo ostvarili specijalizacije u:

AdWords Osnove

Google Analitika

AdWords Pretraga

Mobilnom reklamiranju

SEO je dugoročna, isplativa marketinška strategija čiji je cilj pristup novim potencijalnim mušterijama I takmičenje sa velikim igračima.

Seo

Adwords


Adwords

Digitalni marketing


Digitalni marketing

Zdravo!

Dobrodošli u Creative Brackets. Drago nam je da ste ovde. Možete nam ostaviti Vaš email ispod kako bi mogli da Vam šaljemo zanimljive članke: