Design | Creative Agency

Kako stižemo

do odličnog dizajna


Istraživanje

Svaka ideja počinje dobrim i temeljnim istraživanjem, baš kao i naš proces dizajniranja. Mi utvrđujemo ciljeve, publiku i kako da ispričamo priču.

Dizajn

Dobar dizajn nije samo lep i savremen. On Vas navodi da se zaljubite u njega.

Upotrebljivost

Funkcionalnost je najbitnija karakteristika bilo koje aplikacije. Kako za vas, tako i za vaše korisnike.

Naš Proces

DIZAJNIRANJA SAJTA


Primer: Klijent nam je rekao da mu treba novi sajt za prodaju proizvoda i prezentaciju svoje kompanije.

Client avatar

Zadobili smo poverenje preko 100 klijenata!

Priprema

Uvek ćemo početi tako što ćemo postaviti par pitanja, kako bi bili uvedeni u priču i dobili više informacija o kompaniji, ljudima, idejama i ciljevima. Ova faza je bitna za postavljanje baze projekta, razumevanje ciljeva i klijentovih ideja.

Istraživanje

Istraživanje može biti bilo šta, od uvida u analitiku, društvene demografije, čitanja komentara, utisaka ili razgovora sa ljudima. Obraćanje pažnje na konkurenciju i prikupljanje dragocenih informacija za stvaranje strategije unapređenja biznisa je cilj u ovoj fazi.

Implementacija

Nakon dovoljno prikupljenih podataka i uvida, počinjemo sa implementacijom strategije u formi nacrta, maketa, prototipova i dizajna. Kod složenih sajtova, uvek počinjemo sa jednostavnom skicom kada pričamo samo o funkcionalnostima. Nakon toga, sve učinimo prelepim dobrim dizajnom.

Ponavljanje

Iteracije su nešto o čemu često razgovaramo u okviru naše digitalne agencije. Uvek kažemo da ne možete da se krećete napred bez unapređenja, osveženja… iteracija. U ovom slučaju, iteracije uvek znače unapređenje u nešto bolje. Može biti jedna sekcija strane ili samo jedno dugme.

Design cta

Av, av!

Želite li da vidite još naših radova?


Pogledajte naše profile na sledećim sajtovima:

Pitali ste nas:


Koliko košta izrada logoa?

Izrada logoa spada pod izradu identiteta brenda, jednog od najbitnijih elementa prepoznatljivosti i kao takav pristup izradi logoa se mora shvatiti ozbiljno, nezavisno od toga da li se radi o izradi logoa za male ili velike firme.

Pri izradi logoa (kreiranju logoa) je bitno osvrnuti se na želje klijenta ali je takođe od velikog značaja razumeti da postoji nekoliko nauka koje je takođe potrebno ispoštovati. Nauka boja, dizajn, estetika, komunikacione vrednosti su samo od nekoliko primera.

Dobra praksa je da se uporedo sa izradom logotipa kreira i knjiga brenda koja Vam kasnije može pomoči u definisanju pravca ili dizajna za kako štampani materijal, tako i online materijal u vidu banera, objava za društvene mreže i sl.

Izrada logoa zavisi od zahteva i veličine projekta. Naš cilj je svakako kreiranje prepoznatljivog logoa, savršenog za Vaše poslovanje. Naša agencija će Vam ponuditi 3 početna predloga od kojih se odabere jedan kao glavni pravac, koji se dalje usavršava. 

Šta je knjiga brenda (knjiga grafičkih standarda)?

Knjiga brenda, odnosno knjiga brend identiteta sadrži smernice i glavne dizajn atribute nekog brenda.

Knjiga brenda može da sadrži sledeće elemente:

  1. Boje i smernice koriščenja boja
  2. Simbole i pravila korišćenja
  3. Rečenice, slogane i drugi tekstualni sadržaj koji može biti sastavni deo brenda
  4. Generalni izgled i pravila estetike koja se moraju pratiti
  5. Pravila prikaza slika i šta slike treba da sadrže
  6. Pravilno koriščenje logoa i kako ne treba koristiti isti
  7. Pravila brendinga vozila i štampanog materijala

Knjiga grafičkih standarda brenda može biti u štampanom formatu ili u digitalnom. Ono što je bitno je da svi članovi kreativnog odeljenja firme, moraju biti upoznati sa pravilima propisanim u ovoj knjizi jer time se obezbeđuje doslednost izgleda i osećaja brenda.

Primer:

Decembar je, uskoro će Nova Godina, na televiziji se emituje praznični program koji u jednom trenutnu biva prekinut reklamom u kojoj se pojavljuje sneg, porodica i uz veselu a prepoznatljivu pesmu i kamion na kojem naravno piše...Coca Cola. Pre nego što je i reklama uhvatila maha Vi ste već znali o kom brendu se radi...to je prepoznatljivost brenda o kojem pričamo. 

Zašto dosta brendova favorizuje plavu boju?

Plava boja se često koristi. Brendovi kao što su Facebook, Twitter, Skype i drugi koriste ovu boju kako bi ukazali korisnicima na pouzdanost. 

Značenje nijansi plave boje:

  1. Blaža plava boja je osvežavajuća i budi prijateljsko raspoloženje
  2. Svjetlija plava privlači i može izazvati kreativnost i produktivnost
  3. Tamnija plava može ukazivati na snagu i pouzdanost
  4. Prigušenija plava može izgledati starinski, insinuirajući poštovanje i pouzdanost

Koji softver koristite za izradu dizajn prototipa?

Kako bismo na najbolji način klijentu prikazali dizajn rešenje, koristimo InVision.com koji nam daje mogućnosti izrade prototipa za sajtove i mobilne aplikacije.

Da li radite brendiranje automobila?

Da, naš tim je uspešno kreirao dizajn i brendirao automobile i autobuse za klijente.  

Idi na Forum

Postoji 5 diskusija na ovu temu

Oblasti stručnosti


Logo dizajn

Grafički dizajn

UX dizajn

UI dizajn

Dizajn web aplikacija

Promo i kancelarijski materijal

Ilustracije

Kreiranje prototipa

Testiranje upotrebljivosti

Svaki brend kreće sa odličnim

Logo Dizajnom


Pogledajte neke od naših prethodnih radova:

Započnimo posao što pre

Kontaktirajte nas
"Dizajn nije samo kako nešto izgleda ili kako treba da izgleda. Dizajn je i kako nešto funkcioniše."

- neki čovek koji je stvorio Apple :)
Apple design

Izrada i razvoj


Izrada i razvoj

Podrška


Podrška