Social Marketing | Social Management | Social Marketing Agency

Naše usluge marketinga

na društvenim mrežama

Možete koristiti naše usluge promocije na društvenim mrežama za bilo koju od platformi društvenih medija navedenih u nastavku. Ako želite da saznate više o našim uslugama, jednostavno kliknite na linkove ispod i/ili zakažite besplatne konsultacije sa nekim od naših stručnjaka za digitalni marketing.


Client avatar

Zadobili smo poverenje preko 100 klijenata!

Facebook

Sa preko 2 milijarde aktivnih korisnika mesečno, garantovano možete da doprete do željene publike putem Facebook-a. Koristite vodeću platformu društvenih medija za rast svog poslovanja.

Instagram

Slike govore hiljadu reči. Koristite jednu od najinteresantnijih platformi društvenih medija koju preko 60% osoba koristi za otkrivanje novih proizvoda. Počnite da gradite svoju publiku već danas.

Twitter

Povećajte prepoznatljivost svog brenda putem Twitter-a. Twitter ima preko 330 miliona korisnika i koriste ga sve starosne grupe, od 18 do 64 godina. Izgradite poverenje i odnose putem ove pouzdane društvene platforme.

Povećanje kupaca i prodaja

Razvijanje svesti o brendu

Povećanje broja pratilaca na društvenim mrežama pomoći će vam da povećate i preporuke. Naše usluge marketinga na društvenim mrežama pomoći će vam da povećate broj pratilaca iz relevantnih ciljnih grupa. Obezbedićemo da se vaši pratioci podudaraju sa demografskim podacima, interesovanjima i ponašanjem tipičnih kupaca.

Povećanje kupaca i prodaja

Izgradite odnos sa posetiocima

Kada uspostavite jaku vezu sa publikom, veća je verovatnoća da će oni kupovati baš kod vas. Pomoći ćemo vam da povećate angažovanje (lajkovi, komentari itd.) na svojim objavama. Što više angažovanja imate, to je snažnija vaša veza sa publikom.

Povećanje kupaca i prodaja

Povećanje broja kupaca i prodaje

Povećanje prometa na vašem sajtu direktno će uticati na potencijalne kupce i prodaju. Zbog toga je ova usluga najbolje uparena sa našim uslugama oglašavanja na društvenim mrežama, gde se fokusiramo na razvijanje reklamnih kampanja na društvenim mrežama koje usmeravaju veliku količinu prometa ka vašem sajtu. Da bismo povećali broj konverzija, možemo koristiti dodatak za “retargetiranje”.

Hajde da se vratimo na osnove

i društvene mreže u današnjem svetu


Društvene mreže zavladale su svetom. Broj korisnika društvenih medija porastao je na preko 4 milijarde (što je biti dvostruko više nego što je bilo u 2015. godini). U proseku ljudi imaju najmanje 8 različitih naloga na društvenim mrežama - i često ih koriste! Više od polovine mesečnih korisnika Facebook-a ga svakodnevno koriste, po nekim od najnovijih podataka. Broj ljudi koji koriste društvene mreže, međutim, nije jedina stvar koja se promenila. Promenio se i način na koji ljudi koriste društvene mreže! Prvobitno su stvorene kao način da prijatelji i porodica komuniciraju, ali su u međuvremenu postale mnogo više od toga.

U današnjem svetu glavna namena ostaje interakcija sa prijateljima i porodicom, ali to je i prilika za povezivanje brendova i potrošača ili potencijalnih klijenata. Pogledajte ove nedavne statistike. 71% potrošača koji su imali pozitivno iskustvo na društvenim mrežama sa brendom verovatno će ga preporučiti drugim ljudima, a 21% potrošača će verovatnije da kupuje od brendova do kojih mogu doći na društvenim mrežama. Platforme društvenih mreža počele su da se koriste i kao platforme e-trgovine.

Šta je marketing
na društvenim mrežama?


Marketing na društvenim mrežama je upotreba društvenih medija za povećanje svesti o brendu, izgradnju baze pratilaca, podsticanje prometa na sajtu i na kraju - povećanje prodaje. Marketing putem društvenih mreža za mala preduzeća i preduzetnike daje im mogućnost da uspostave svoj brend i prisustvo na mreži na platformama gde se njihova ciljana publika već nalazi.
Sve to zvuči veoma primamljivo, zar ne? Pa odakle da počnete? Neke od platformi društvenih medija koje možete koristiti za to su Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i/ili Pinterest.

Važno je znati da se marketing na društvenim mrežama sastoji od dva dela: organske kampanje na društvenim mrežama i plaćene usluge oglašavanja na društvenim mrežama.
Najbolji način da se odlučite kako da postavite svoj marketinški plan za društvene mreže je da prvo odlučite koji su vaši poslovni i marketinški ciljevi i šta biste želeli da dobijete iz marketinga na društvenim mrežama. Pričaćemo malo više o tome u nastavku.

Social cta

Da li je vaš cilj da imate

Neustrašiv ali privlačan brend?


Marketing će vam dovesti kupce, a vaš brend će ih zadržati.

Kako marketinška kampanja na društvenim mrežama može da pomogne vašem poslovanju?

Razmislite o broju ljudi za koje smo rekli da koriste društvene medije. Društvene mreže i dalje nastavljaju da rastu, a na ovim platformama ćete zasigurno pronaći veliki deo svoje ciljne publike. Marketing putem društvenih mreža vam pomaže da strateški sadržaj i/ili oglase stavite pred potencijalnu publiku tamo gde se već nalaze i provode svoje vreme. Ovo vašem poslovanju daje vrednu i ciljanu izloženost. Kada efikasno koristite marketing na društvenim mrežama, maksimizujete “reach”, promet posetilaca na sajtu i konverzije.

Da li je vaša aktivnost na platformama društvenih mreža važna za poslovanje?

Ako duže vreme koristite društvene medije, verovatno ste primetili objave brenda koji vam se dopada. Vaša ciljna publika se ne razlikuje i stupaju u kontakt sa brendovima kojima veruju. Ali kako stvoriti to poverenje između brenda i potrošača?
Tu nastupa marketing na društvenim mrežama. Ova specifična metoda digitalnog marketinga ima za cilj povećanje svesti o brendu i uspostavljanje poverenja u brendove izgradnjom čvrstog prisustva na društvenim mrežama.
Ali koliko su društveni mediji važni za poslovanje poput vašeg?
Pogledajmo sledeće statistike:

66%

Facebook korisnika kažu da prate neki od brendova na ovoj društvenoj platformi.

74%

Facebook korisnika navode da svakodnevno proveravaju svoje Facebook naloge.

83%

Pinterest korisnika su navodno obavili kupovinu na osnovu sadržaja koji su videli kod brendova na Pinterestu.

90%

Instagram korisnika kažu da prate neko poslovanje na ovoj društvenoj mreži, što takođe znači da korisnici Instagrama žele više interakcije sa brendovima koji im se sviđaju.

53%

korisnika kažu da su kupili Proizvod koji su otkrili putem Twitter-a.

Šta raditi, a šta ne
u svetu marketinga na društvenim mrežama?

Ne raditi:

Ne ciljajte velike i neodređene grupe korisnika

Nemojte retko da postujete

Ne koristite nasumične heš tagove koje smislite na licu mesta

Nemojte da ostavljate upite u privatnim porukama bez odgovora

Nemojte nastavljati sa postovanjem bez merenja angažovanja publike

Nikako nemojte ostaviti “bio” sekciju praznom ili sa nepostojećim linkovima

Ne mislite da su vaši napori na društvenim mrežama odvojeni od veće strategije digitalnog marketinga na drugim kanalima

Nemojte praviti neupućene odluke koje nisu zasnovane na tačnim podacima

Nemojte objavljivati sadržaj bez tačnog cilja koji želite da postignete

Nemojte ponavljati isti sadržaj i uvek pokušavajte da ostanete sveži

Šta raditi:

Često pravite izveštaje kako bi imali uvid u važne informacije

Postavite kratkoročne i dugoročne ciljeve

Promovišite i druge kanale marketinga kada je to potrebno

Optimizujte vaše “bio” i “about” sekcije

Testirajte sadržaj koji objavljujete kako bi zaključili šta daje najbolje rezultate

Koristite vaše objave u cilju dostizanja postavljenih ciljeva i rešavanja glavnih problema

Brzo odgovarajte na sve upite i komentare

Istražujte vaše heš tagove unapred i koristite one najefikasnije

Napravite kalendar objava sa planiranim postovima

Napravite jedinstveni avatar za vaš profil

Uvek dodajte ALT opis na objave na Instagramu

Najčešća pitanja

o marketingu na društvenim mrežama

Ispod možete pronaći najčešće postavljana pitanja koja dobijamo vezana za društvene mreže, reklame i marketing na istim.

Koji je prosek cene klika ka sajtu?

Facebook i Instagram su dve posebne mreže i moraju se posmatrati kao takve. Ono što možemo da zaključimo iz dosadašnjeg iskustva je da je prosečna cena klika ka sajtu sa Facebook kampanje 0.01 - 0.1 EUR, u zavisnosti od industrije. Cena klika na Instagramu je uglavnom veća od cene klika na Facebooku.

Koliko košta 1000 pratilaca na Facebooku?

Ukoliko bismo napravili kampanju za Vaš brend, iz dosadašnjeg iskustva možemo reći da je standardna cena jednog Page Like-a na Facebooku 0.06 EUR. Cena 1000 pratilaca bi u tom slučaju bila 60 EUR.

Naravno, sve zavisi od samog naloga, industrije i drugih parametara.

Da li moram da imam nalog na društvenim mrežama?

Naravno da ne morate, ali...

Ukoliko želite da izgradite brend ili imate svoj biznis, društvene mreže Vam mogu pomoći u ostvarenju poslovnih ciljeva, pogotovo što se preveliki broj servisa oslanja na podatke sa društvenih mreža kao i neki od poznatih komunikacionih kanala. Ukoliko niste sigurni da Vam društvene mreže mogu pomoći u poslu, najbolje je da se konsultujete sa nekim.

Najbolji način je da odredite dve društvene mreže koje Vam odgovaraju za početak i sa njima krenete. Ako Vam je pootrebna pomoć i želite da unajmite nekog da Vam vodi profile na društvenim mrežama, mi Vam možemo pomoći u tome.

Da li moje ime mora da bude isto na svim društvenim mrežama?

Da, evo i zašto.

Ime vašeg brenda, Vaše lično ime ili ime firme je uvek isto, nezavisno od jezika na kojem ga izgovarate. Ukoliko biste imali različito ime svaki put kada se predstavljate, to bi dodatno komplikovalo stvari i zbunjivalo sve oko Vas.

Prepoznatljivost i pamćenje vašeg naloga takođe igra bitnu ulogu. Time što ćete imati isto ime naloga, omogućujete svima da Vas lakše pronađu i zapamte.

U slučaju da je ime koje želite zauzeto, pokušajte da dodate neki karakter koji će neće naruštiti ime koje ste prvobitno želeli.

Koliko objava nedeljno bi trebalo da se kači na društvene mreže?

Iako je ovo veoma jedno od čestih pitanja sa kojima se svi bore, pokušajte da odgovorite na sledeća pitanja:

- Da li mi je bitniji kvantitet ili kvalitet?

- Koliko relevantnih objava mogu da imam nedeljno?

- Da li su mi sve objave podjednako bitne?

- Koje tipove informacija želim da pružim pratiocima?

- Koliko se od mene očekuje objava?

Odgovore na sva ova pitanja možda i ne možete dati, ali ono što Vam mi možemo reći je da veoma često vidimo brendove, firme i pojedince koji troše vreme u kreiranju objava koje imaju cilj da njih zadovolje, a ne njihove pratioce.

U ovoj online igri, sve je moguće, ali ono što ćete od nas čuti su uvek preporuke koje imaju cilj da poboljšaju poslovanje ili Vaš brend, jer to je naš posao i zbog toga smo ovde.

Koje je najbolje vreme za objave?

Sve zavisi od Vaše publike. Kada je ona slobodna, kada ona očekuje da vidi Vašu objavu, na kojoj ste teritoriji, da li postoje posebna dešavanja taj dan i sl.

Društvena i druga dešavanja znatno mogu da utiču na vreme objave. Dobar primer su praznici, te dosta korisnika društvenih mreža možda očekuje objave, zahvalnice, popuste bar u to vreme, da iz tog razloga pomnije prati dešavanja i posećuje svoju omiljenu društvenu platformu češće.

Najbolji način da odredite tačan vremenski period, čas u kojem treba da objavite može da zavisi i od ciljne grupe. Da li su to ljudi koji idu na posao, da li su to mlađe ili starije osobe, osobe koje su upravo odgledale određeni film u bioskopu i slično.

Svakako, da biste odredili najbolji period potrebno je pogledati u analitiku. Mi, kao agencija koja se bavi vođenjem društvenih mreža koristimo nekoliko alata koji nam pomažu u analizi naloga i određivanju tačnog perioda u kojem biste trebali da objavljujete.

Da li društvene mreže utiču na SEO?

Iako je Google izjavio da ne uzima u obzir broj deljenja strana Vašeg sajta u obzir, društvene mreže utiču na optimizaciju za pretraživače na drugi način.

Google, Bing, Yahoo i drugi pretraživači prikazuju rezultate pretrage po relevantnosti. Što je strana sajta relevantnija za ključnu reč, pozicija te strane će biti bolja.

Relevantnost pojedine stranice i sajta se gleda na mnogo različitih načina, a jedan od njih su posete sajtu. Što je Vaš sajt posećeniji (jer posetioce privlačite i sa društvenih mreža), šanse da budete bolje rangirani su veće.

Da li je istina da je Facebook lažirao statistiku?

Mnoštvo članaka na internetu upravo potvrđuje da je Facebook lažirao statistiku za video prikaze, čak i do 900%, kako bi mogao da parira YouTube-u i pokaže da ova funkcionalnost nije beznačajna.

Dobijamo dosta pitanja na ovu temu i ni sami nismo sigurni da li su svi prikazi, koje svi kao administratori možemo da vidimo u Biznis nalogu zapravo istiniti. Moramo razumeti da je Facebook, kao i Google platforma za oglašavanje i da njihovo poslovanje zapravo i opstaje od zarade koje imaju od kampanja i nadati se da nas analitika ne laže.

Šta se može uraditi povodom toga?

Ostati pribran i ne paranoisati. Ne stvarno, sve je ok.

Ono što je praksa u našoj agenciji je da kreiramo što više različitih načina za praćenje konverzija, optimizujemo rezultate i u svakom trenutku budemo sigurni da je Vaša investicija utrošena radi poboljšanja Vašeg posla.

Reklamiranje na Google-u ili Facebook-u?

Obe platforme mogu imati veliki uticaj na prikupljanje i dovođenje novih mušterija, ali se veoma razlikuju u osnovi.

Korisnik koji je došao na Vaš sajt preko Google reklama je u tom trenutku tražio određenu uslugu ili proizvod. Odazivom na tu potražnju Vaš sajt se pojavio u rezultatu pretrage kao plaćena reklama i time ste direktno odgovorili na tu potražnju.

Reklame na Facebooku i Instagramu funkcionišu drugačije. Vi ste ti koji kreiranjem kampanja, objava i drugim akcijama tražite mušterije, iako oni možda u tom trenutku ne traže Vas. Mnogi na društvene mreže odlaze da prosto ubiju vreme i nisu raspoloženi za bilo kakve ponude.

Naravno, remarketing Vam dosta pomaže u ovome, do te mere da se Vaše reklame mogu pojaviti nekome u periodu od nekoliko sekundi nakon što je pogledao uslugu ili proizvod koji vi, ili drugi slični Vama, nude. 

Šta je PPC oglasna mreža?

Oglasna mreža se odnosi na platformu koja može da isporuči vaše oglase korisnicima. Google Ads (ranije poznat kao Google AdWords) je primer oglasne mreže. Ako želite da kreirate PPC oglase, koristićete oglasnu mrežu, kao što su Google Ads, Facebook ili Microsoft Advertising.

Ove oglasne mreže mogu da vas povežu sa raznovrsnom publikom, kao i da obezbede jedinstvene opcije ciljanja. Korišćenje Microsoft Advertising-a, na primer, omogućava vam da promovišete svoje poslovanje preko Bing-a i sajtova povezanih i odobrenih od strane Microsoft Advertising-a. Za poređenje, Facebook vam pruža pristup svojoj ogromnoj bazi korisnika.

Šta je potrošnja na PPC oglase?

Potrošnja na oglašavanje je budžet vaše oglasne mreže. Iznosi koliko ste spremni da potrošite na oglasne mreže, bilo za godinu ili mesec dana.

U većini slučajeva, preduzeća koriste troškove oglašavanja kao svoj mesečni budžet. Kao primer, uzmite u obzir budžet kompanije sa mesečnom potrošnjom na oglase od 5000 USD:

  • Ukupna mesečna potrošnja na oglase: 5000 USD
  • Potrošnja na Facebook oglase: 800 USD
  • Google Ads potrošnja na oglase: 2500 USD
  • Potrošnja na Instagram reklame: 800 USD
  • Potrošnja na Microsoft oglašavanje: 900 USD

Sa PPC oglašavanjem, možete kreirati potrošnju na oglase koja odgovara potrebama vašeg poslovanja i publike. Bez obzira da li želite da svoju celokupnu potrošnju na oglase posvetite jednoj oglasnoj mreži, kao što je Google Ads, ili više oglasnih mreža, imate potpunu kontrolu nad potrošnjom. Ako niste sigurni gde da uložite (ili čak koliko da potrošite), pitajte nas.

Upravljali smo velikim brojem PPC kampanja i možemo da pružimo razumne savete za vaše poslovanje.

Gde se možete oglašavati pomoću PPC oglasa?

Najpopularnije PPC lokacije uključuju:

  • Rezultate pretrage
  • Sajtove trećih lica
  • Društvene mreže

Kada se oglašavate na internetu, uglavnom ćete se fokusirati na određene platforme, kao što su:

  • Google
  • Bing
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube

Ako kreirate PPC kampanju, želite da usredsredite svoje napore na najvrednije kanale za vaše poslovanje. Na primer, ako vaša publika koristi Facebook više nego Twitter, verovatno želite da posvetite više svog budžeta za oglašavanje putem Facebook-a. Istraživanje vaše publike, kao i ispitivanje trenutnih kupaca, može pomoći da se vaša PPC kampanja fokusira na platforme sa najvećim potencijalom.

Koliko košta marketing na društvenim mrežama?

Iznad svega, društvene mreže vas koštaju vremena. Važno je da potrošite vreme na kreiranje svojih objava, pisanje kopije teksta i učešće u angažovanju zajednice (odgovaranje na komentare, deljenje sadržaja, vaše priče itd.). Postoje istinski troškovi povezani sa marketingom na društvenim medijima ako plaćate za profesionalno dizajnirane objave, angažujete agenciju da upravlja vašim mrežama umesto vas ili koristite mogućnosti oglašavanja i unapređenja. Cena se drastično razlikuje u zavisnosti od agencije, a dobijate ono što plaćate ako prođete previše jeftino.

Da bismo vam pomogli da fokusirate svoje napore na aspekte platformi društvenih mreža koji će vam doneti najveći povraćaj ulaganja, preporučujemo da izvršite reviziju vaših društvenih mreža. Nudimo besplatnu konsultaciju za reviziju društvenih medija kako biste mogli da identifikujete svoje glavne prioritete.

Zašto da ulažem u marketing na društvenim mrežama?

U najmanju ruku, društvene mreže su odlične za povećanje svesti o brendu i izgradnju zajednice potencijalnih klijenata. U najboljem slučaju, društvene mreže mogu biti glavni pokretač prihoda. To je podsticač razgovora. To je jedan od najboljih načina da se publika oseća kao deo vašeg brenda, što podstiče kupovinu.

Konačno, ciljanje publike je odličan razlog za ulaganje u društvene mreže. Pojačani/promovisani postovi i multimedijalno oglašavanje su odlični načini za pokretanje kampanje za ponovno ciljanje ili podizanje svesti o brendu.

Kako su društvene mreže promenile marketinške strategije?

Društvene mreže su sada sastavni deo efikasne strategije digitalnog marketinga. Mnogi brendovi koriste društvene mreže za "top-of-funnel" marketing, a zatim koriste plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama da podstaknu napore na sredini ili na dnu toka.

Imao je veliki uticaj na dizajn i video strategije, jer korisnici danas očekuju da će dobiti informacije veoma brzo. Na primer, video snimci koji se mogu razumeti dok je zvuk isključen sada su popularni, jer ljudi žele da konzumiraju takav sadržaj dok su na javnom mestu.

Koji su uobičajeni problemi sa marketinškim planovima na društvenim mrežama?

Mnoga poslovanja ne uspevaju da uređuju sadržaj posebno za svaku platformu. Iako unakrsna objava na Facebooku i Instagramu može biti zgodna, preporučujemo da u najmanju ruku optimizujete opise vaših postova za svaku platformu.

Još jedan uobičajeni problem koji vidimo je nepravilna upotreba hashtagova na svakoj platformi. Uveravajući se da je vaš sadržaj optimizovan za određene platforme, usklađujete se sa očekivanjima korisnika. Ovo čini da vaš brend izgleda vešt u primeni društvenih mreža, što je oblik društvenog dokaza.

Koliko je video efikasan na društvenim mrežama?

Veoma efikasan. Strategija vaše kompanije na društvenim mrežama treba apsolutno da uključuje video, posebno za platforme kao što su Instagram i YouTube. Svaki glavni kanal društvenih medija može da podrži video sredstva, a 81% poslovanja koristi video marketing da poveća svest o brendu i prodaju. Pokušajte da u svoju strategiju društvenih medija uključite mešavinu živih i produciranih (napisanih i montiranih) video snimaka. Ovih dana možete da kreirate video zapise vredne društvenih medija sa samo pametnim telefonom i aplikacijom za uređivanje – a postoje besplatne aplikacije koje vam mogu pomoći u tome.

Ako tražite profesionalniji video, možda sa optimizovanom odredišnom stranicom, unajmite agenciju poput naše koja nudi video marketing i produkciju uz podršku drugih stručnjaka za digitalni sadržaj.

Kako mogu da povećam broj svojih pratilaca?

Kada se vašim društvenim mrežama upravlja na odgovarajući način, vidite rast kroz ciljana povećanja ili oglase, pažljivo izrađenu kopiju objave, resurse koji se mogu deliti, zadivljujuće slike i najbolje prakse specifične za platformu. Verujemo u vrednost sticanja kvalitetnih pratilaca i kvalifikovanog saobraćaja, što znači da vaši novi pratioci treba da budu članovi vaše ciljne publike.

Zato izbegavajte kupovinu pratilaca ili korišćenje drugih sumnjivih taktika, jer je malo verovatno da će to pomoći vašem poslovanju. Kada nalog na društvenim mrežama ima živopisan i redovno objavljivan sadržaj, podržan nekim profesionalnim strategijama promocije, kvalitetni pratioci prirodno rastu.

Koje društvene platforme treba da koristim?

Lako je biti uhvaćen u gužvi oko novih platformi društvenih mreža, ali svaki društveni kanal koji usvojite zahteva vreme, energiju i budžet da efikasno ispuni svoje poslovne ciljeve. Za početak, izaberite jednu ili dve koje imaju najviše smisla i zaista ih iskoristite tako što ćete često objavljivati visokokvalitetne objave.

Kontaktirajte nas za savet o odabiru pravih platformi društvenih mreža za vaše poslovanje, kako biste dobili konkretnija rešenja.

Koje metrike treba da merim u društvenim medijima?

Mere društvenih mreža koje vaša kompanija koristi za merenje uspeha ili pronalaženje mogućnosti treba da budu zasnovane na vašim poslovnim ciljevima. Ovo su uobičajeni pokazatelji koji se koriste za merenje učinka marketinga na društvenim mrežama:

  • Utisci – Da li povećavate broj ljudi koji vide vaš brend na društvenim mrežama?
  • Angažovanje – Da li se ljudi pridružuju razgovoru i dele vaše objave?
  • Pominjanja – Koliko često ljudi govore o vašem brendu?
  • Društveni referentni saobraćaj – Koliko ljudi klikne na vaš sajt?
  • Pratioci – Koliko je ljudi na vašim neposrednim društvenim mrežama?

Da biste dobili najbolju sliku o tome kako društveni mediji koriste vašem poslovanju, pogledajte metriku društvenih medija u tandemu sa drugim kanalima. Na primer, da li su potencijalni klijenti sa preporuka društvenih mreža kvalifikovaniji od onih iz plaćenih mreža?

Idi na Forum

Postoji 20 diskusija na ovu temu

Lista usluga


Kreiranje sadržaja

Interakcija sa fanovima

Kvalitetno ciljane Facebook kampanje

Dnevno postovanje

Dnevno ažuriranje Twitter-a

Odgovori na pominjanja

Dnevna komunikacija sa fanovima

Praćenje drugih relevantnih brendova

Postovanje na vašoj LinkedIn poslovnoj strani

Interakcija na vašoj poslovnoj stranici

Ciljane LinkedIn kampanje

Više nije pitanje da li ćete biti na društvenim mrežama, već način na koji ćete biti prisutni.

Creative Brackets Social Marketing

Google Ads


Google Ads

SEO


SEO