Google Ads | AdWords | Google Ads Agency

Pronađite kampanju

KOJA JE NAJBOLJA ZA VAS


ROI
orijentisana

Ukoliko ste novi u Google Ads svetu i marketingu ove vrste, ili je vaš glavni cilj da dobijete što više iz kampanja, preporučujemo ROI orijentisane kampanje. Ove kampanje su isključivo dizajnirane sa ciljem da unaprede vaše uspehe povećavajući click-through konverziju i koristeći prave ključne reči i reklamne grupe.

Konkurencijski
orijentisana

Ukoliko se nalazite na konkurentnom tržištu, proširenje vašeg brenda iznad konkurencije je najbolja marketinška strategija za vas. Naši Google Ads menadžeri će raditi na optimizaciji i razvoju kvalitetnih reklama za vaš brend, koje će okrenuti potencijalne mušterije od konkurenata ka vama.

Orijentisanost
na biznis

Jedno je dovesti mušteriju u vašu prodavnicu, ali zadržati tu istu mušteriju je druga priča. Biznis orijentisani marketing predstavlja kombinaciju dobre strategije privlačenja mušterija i temeljne analize poslovanja sa ciljem boljeg razumevanja šta vaše mušterije rade i kako koriste vaš sajt, što dovodi do povećane prodaje.
Marketing stručnjak kome je dodeljena briga o vašem nalogu, zakazaće bar jedan telefonski poziv nedeljno kako bi imali stalan uvid u stanje vaše kampanje. Mesečni Google Ads izveštaji su standard u našoj agenciji, ali uvek možete zahtevati dodatne izveštaje. Kontaktirajte svog Google Ads marketing stručnjaka i uverite se da je sve onako kako vi želite da bude.

Imate pitanja za nas?

Konktaktirajte nas

Pitali ste nas:


Kako se računa ROI?

ROI, odnosno povraćaj investicije se računa na sledeće načine:

Ukoliko imate online prodavnicu, izračunavanje povraćaja investicije se računa na sledeći način:

ROI proizvoda = (( Prihod - Cena koštanja proizvoda ) / Cena koštanja proizvoda ) * 100%

Ukoliko reklamirate usluge, povraćaj investicije se računa na sledeći način:

ROI = (( Ukupan prihod - Ukupni troškovi ) / Troškovi oglašavanja ) * 100%

Koliko uložiti u Google oglašavanje ako tek počinjem?

Ukoliko pokrećete novi biznis, pravite prvi sajt ili se upuštate u online oglašavanje a niste sigurni koliko biste trebali novca da uložite, postoji nekoliko stvari koje morate znati.

Morate odrediti po kojim kriterijumima računate povraćaj investicije. Ovo zavisi od toga da li oglašavate usluge ili proizvode i na kojim sve platformama, kanalima, želite da se reklamirate.

Ukoliko imate online prodavnicu, izračunavanje povraćaja investicije se računa na sledeći način:

ROI proizvoda = (( Prihod - Cena koštanja proizvoda ) / Cena koštanja proizvoda ) * 100%

Ukoliko reklamirate usluge, povraćaj investicije se računa na sledeći način:

ROI = (( Ukupan prihod - Ukupni troškovi ) / Troškovi oglašavanja ) * 100%

Ukoliko je potrebno da na jednostavniji način izračunate da li Vam se reklamiranje isplati, to možete uraditi računanjem troška po akviziciji.

Trošak po akviziciji se računa na sledeći način:

CPA = Troškovi kampanje / Prodaja

Trošak po akviziciji, CPA, ne bi smeo da bude veći od profita koji se ostvari tom istom akvizicijom, u suprotnom kampanja Vam se ne isplati.

Sada, kada znate kako da sagledate najosnovnije merljive vrednosti potrebno je da sagledamo proces ukoliko se oglašavate na više kanala.

Ukoliko tek počinjete Vi zapravo nemate jasno određen plan raspodele budžeta. Ukratko, što više kanala imate, Vaša ukupna investicija mora biti podeljena.

U saradnji sa Vama, na osnovu industrije, prethodnog iskustva i na osnovu zajedničkog dogovora, određujemo provobitni plan raspodele budžeta po platformama. Većina novih brendova se pored Google-a oglašava i na društvenim mrežama, te je isti budžet i raspoređen sa ciljem da donese najviše rezultata.

U narednom periodu, uglavnom od mesec dana, svi kanali oglašavanja, u ovom slučaju i budžeti Google reklamiranja se prate i koriguju na osnovu rezultata.

Praćenje analitike i optimizacija kampanja je veoma bitna kako bi povraćaj investicije bio što veći.

Cilj ovog testnog perioda je određivanje tačne raspodele budžeta po platformama, proizvodima ili uslugama i planiranje povećanja budžeta kako bi svaki kanal, u ovom slučaju Google reklame mogle da budu najisplativije. 

Koliko često se prati Google Ads nalog?

Kao što smo spomenuli u prvom delu ove stranice, postoji nekoliko različitih kampanja koje se mogu voditi. Učestalost praćenja Google reklama takođe zavise i od trajanja kampanje, ciljeva i budžeta kampanja te samo praćenje može varirati od nekoliko puta dnevno, do jednom na svaka 2 ili 3 dana.

Imajte u vidu da se optimizacija kampanja radi u etapama i da je vreme, odnosno prikupljeni podaci, ključni detalj u daljem poboljšanju.

Ukoliko već sarađujete s nama, verovatno ste primetili da imate fasciklu u našoj kancelariji sa vašim imenom i mnoštvom izveštaja, zapažanja i komentara koji nam pomažu u procesu rada. 

Da li naplaćujete Google reklamiranje po procentu ili fiksno?

Ukoliko ste nam poslali upit, verovatno ste već dobili ponudu u kojoj možete primeti da postoje paketi sa finksom i cenom po procentu u odnosu na sam bužet. Naravno, paketi su više okvirni dogovori i olakšavaju odabir ali svakako predlažemo dogovor i kreiranje saradnje prema Vašim aktivnostima, ciljevima i investiciji. 

Da li postoje posebne olakšice za nas koji tek počinjemo?

Uvek nas možete kontaktirati i sa našim timom razmeniti iskustva, ideje i konsultovati se vezano za Vaš projekat i samu saradnju. 

Naša marketinška agencija Vam kao Google Partner nudi kupone (promo kodove) za prve kampanje koje kreirate s nama i inače na Google-u. 

Primer kupona koje nudi Google:

Potrošite 100 EUR za mesec dana, dobijte 100 EUR. 

Po vašem iskustvu, koji je minimalni budžet da bi se napravi boom na našem području?

Iako zavisi od industrije, tržišta, konkurencije i mnogih drugih parametara, ono što smo primetili je da je za potrebe Google oglašavanja budžet od minimalno 1000 EUR na mesečnom nivou veoma dobar budžet.

Zašto? 

Ukoliko ste detaljnije istraživali Google reklamiranje, a isto tako i reklamiranje na društvenim mrežama, verovatno ste shvatili da su i Google, kao i Facebook, kompanije koje žele da zarade novac, te sve kampanje koje traju duže i imaju veće budžete imaju prednost u odnosu na ostale kampanje.

Kod Google reklama do se zove aukcija, a po istom principu funkcionisu i druge platforme za oglašavanje. 

S obzirom na samo tržište, standarde u našoj zemlji, budžet od 1000 EUR i više se pokazao ( u našem slučaju do sada ) kao budžet na koji možete da se oslonite. To znači da ako uložite manji budžet, svaki Vaš konkurent sa većom investicijom će imati prednost u odnosu na Vas te rezultati iz meseca u mesec mogu dosta da variraju.

Naravno, ukoliko dolazite iz industrije u kojoj ne postoji puno konkurenata ili u kojoj je prosek budžeta manji, onda je ovaj budžeti više nego dovoljan.

Manje kompanije, firme koje tek započinju oglašavanje, obično kreću sa budžetom od 100 EUR, 300 EUR, 500 EUR i postepenu nastavljaju da povećavaju budžet do onog trenutka do kojeg saom povećanje budžeta nema efekta ili ukoliko se povraćaj investicije (ROI) smanji do nivoa koji nije poželjan.

Mi smo tu da vam pomognemo u ovoj tranziciji i mi smo ti koji zapravo vode računa da Vi iskoristite Vaš novac na najbolji mogući način.

Da li ostvarujem popust ukoliko sa Vama sarađujem na više projekata ili usluga?

Devedeset posto naših projekata, saradnje sa klijentima, je dugoročnije. Zbog načina saradnje i samih rezultata koje zajedno postižemo, klijenti uživaju u poštovanju, a mi u poverenju kojem nam oni pružaju. 

Ukoliko imate više projekata ili biste želeli da mi budemo zaduženi za različite usluge, možemo Vam ponuditi popuste na usluge ali svakako smatramo da ste Vi na ovom sajtu jer radije tražite kvalitet i pouzdanost a ne samo smanjenje troškova.

Šta je bitnije, SEO ili Google reklame?

Odgovor na ovo pitanje ne može biti jedno ili drugo. SEO i Google reklame treba iskoristiti na najbolji mogući način a to je upravo samo u slučaju kada iskorišćavate oba vida reklame.

Primer 1:

Ukoliko tek počinjete ili ranking vašeg sajta nije dovoljan, Google reklame su tu da pomognu pronalaženju Vašeg sajta. U ovom slučaju najbolje je da uložite dovoljan budžet u reklame ali i da radite na poboljšanju SEO rankinga.

Primer 2:

Ukoliko veći broj korisnika dolazi organskim putem, Google reklame možete fokusirati na ključne reči za koje niste dobro optimizovali sajt. Time nećete propustiti nijednu konverziju. 

Cilj je svakako dobro razvijen SEO, jer Vam je ovakav vid reklamiranja najisplativiji na duže staze, pruža najviše vrednosti i pouzdan je. Google reklame treba da vodite u onoj meri da pripomognu organskoj pretrazi, a uz dobar SEO ovo znači i minimalne budžete koje možete iskoristiti negde drugde.

Upravo ovakav plan i strategiju razvijamo sa svakim klijentom. 

Zašto moj sajt menja mesto među Google reklamama?

Preko 83% prihoda Google-a dolazi od reklama te je veoma bitno da svi koji se reklamiraju i ulažu u ovakve reklame budu zadovoljni. Rotacija pozicije Vašeg sajta na Google rezultatima je standardan način prikazivanja bilo koje reklame kako bi svi oglašavači zadovoljeni i svima data podjednaka šansa. Naravno, visina cene jednog klika i koliko ste voljni da platite za isti doprinosi da li će se vaša reklama pokazivati na prve 3 pozicije i koliko često.

Šta se dešava ako Google ne potroši dnevni/mesečni budžet?

Ukoliko vaše kampanje ne uspevaju da potroše dodeljen dnevni, odnosno mesečni budžet, razlozi mogu biti sledeći:

- Google Ads reklame se prikazuju korisnicima ali nisu dovoljno privlačne, te manji broj korisnika klikne na iste.

- Vaše kampanje zapravo dostižu svoj maksimum. Proverite veličinu ciljne grupe ili proširite pretragu kako bi više ljudi moglo da vidi Vašu reklamu

Ukoliko Vam je potrebna pomoć oko vođenja reklama, kontaktirajte nas.

Kako se zapravo postaje Google Partner?

Da biste postali Google Partner potrebno je ispuniti nekoliko uslova:

- Agencija mora da ispuni uslove optimizovanja kampanja i vođenja istih

- Ukupan budžet na svim nalozima u poslednjih 90 dana mora da bude veći od 10 000 dolara

- Potrebno je položiti online test

Kako brzina sajta utiče na Google Ads ocenu kvaliteta reklame?

Brzina učitavanja stranice ne utiče direktno na kvalitet optimizovanosti Vaše reklame ili na SEO ali ukoliko se sajt sporo učitava i korisnici u velikom broju i brzo napuštaju tu stranu ili sajt, Google će znati da kvalitet te stranice nije zadovoljavajući i želeće da pruži korisnicima bolju alternativu.

Kako funkcionišu opširnije (eng. broad) ključne reči?

Google je 2012. godine predstavio modifikovanje opširnije ključne reci na 3 načina:

  1. Opširniji pojam
  2. Podudaranje fraze
  3. Tačna fraza

Opširnije ključne reči funkcionišu tako sto ukoliko dodate ključnu reč "patike+trčanje", Google će Vaš oglas prikazivati i za pretrage poput "najbolje patike", "najbolje patike za trčanje", "saveti za trčanje"...

Iako je tokom godina ova funkcionalnost promenjena, mnogi je optužuju za rasipanje budžeta. Naravno, uvek predlažemo što ciljanije targetiranje putem tačnih fraza i pretrage kakva odogovara Vašem poslovanju.

Kako da saznam koliko konkurencija ulaže u Google reklame?

Nažalost, ne postoji način da se tačno odredi koliko Vaša konkurencija ulaže u Google reklame.

Reklamiranje na Google-u ili Facebooku?

Obe platforme mogu imati veliki uticaj na prikupljanje i dovođenje novih mušterija ali se veoma razlikuju u osnovi.

Korisnik koji je došao na Vaš sajt preko Google reklama je u tom trenutnu tražio određenu uslugu ili proizvod. Odazivom na tu potražnju Vaš sajt se pojavio u rezultatu pretrage ili kao plaćena reklama i time ste direktno odgovorili na tu potražnju.

Reklame na Facebooku i Instagramu funkcionišu drugačije. Vi ste ti koji kreiranjem kampanja, objava i drugim akcijama tražite mušterije, iako oni možda u tom trenutku ne traže Vas. Mnogi na društvene mreže odlaze da prosto ubiju vreme i nisu raspoloženi za bilo kakve ponude.

Naravno, remarketing Vam dosta pomaže u ovome, do te mere da se Vaše reklame mogu pojaviti nekome u periodu od nekoliko sekundi, nakon što je pogledao uslugu ili proizvod koji vi, ili drugi slićni Vama nude. 

Kontaktirajte nas već danas, jer mi smo vaši

google partneri


Povećajte konverzije i do 130% uz odgovarajuće kampanje i budžete. Ukoliko niste sigurni kako, mi ćemo vam pomoći.

Google Ads

Mi smo ostvarili specijalizacije u:

Google Ads Search oglašavanje

Google Ads Mobile oglašavanje

Google Ads Video oglašavanje

Google Ads Display

Google Ads Shopping

Google Ads Analytics

Digitalna prodaja

Mobilni sajtovi

"Klijenti nam poklanjaju svoje poverenje u rukovođenju njihovih naloga, pa postajanje Google Partnera nije predstavljalo izazov za nas, već način da klijentima pokažemo da su napravili dobar izbor."

Google Ads

Digitalni marketing


Digitalni marketing

SEO


SEO