"Klijenti nam poklanjaju svoje poverenje u rukovođenju njihovih naloga, pa postajanje Google Partnera nije predstavljalo izazov za nas, već način da klijentima pokažemo da su napravili dobar izbor."

U sigurnim ste rukama. Naš tim je ocenjen 5.0 / 5.0 na osnovu prikupljenih rejtinga preko Google-a, Facebook-a i Trustpilot-a.
Imate pitanja za nas?
Konktaktirajte nasROI, odnosno povraćaj investicije se računa na sledeće načine:
Ukoliko imate online prodavnicu, izračunavanje povraćaja investicije se računa na sledeći način:
ROI proizvoda = (( Prihod - Cena koštanja proizvoda ) / Cena koštanja proizvoda ) * 100%
Ukoliko reklamirate usluge, povraćaj investicije se računa na sledeći način:
ROI = (( Ukupan prihod - Ukupni troškovi ) / Troškovi oglašavanja ) * 100%
Ukoliko pokrećete novi biznis, pravite prvi sajt ili se upuštate u online oglašavanje a niste sigurni koliko biste trebali novca da uložite, postoji nekoliko stvari koje morate znati.
Morate odrediti po kojim kriterijumima računate povraćaj investicije. Ovo zavisi od toga da li oglašavate usluge ili proizvode i na kojim sve platformama, kanalima, želite da se reklamirate.
Ukoliko imate online prodavnicu, izračunavanje povraćaja investicije se računa na sledeći način:
ROI proizvoda = (( Prihod - Cena koštanja proizvoda ) / Cena koštanja proizvoda ) * 100%
Ukoliko reklamirate usluge, povraćaj investicije se računa na sledeći način:
ROI = (( Ukupan prihod - Ukupni troškovi ) / Troškovi oglašavanja ) * 100%
Ukoliko je potrebno da na jednostavniji način izračunate da li Vam se reklamiranje isplati, to možete uraditi računanjem troška po akviziciji.
Trošak po akviziciji se računa na sledeći način:
CPA = Troškovi kampanje / Prodaja
Trošak po akviziciji, CPA, ne bi smeo da bude veći od profita koji se ostvari tom istom akvizicijom, u suprotnom kampanja Vam se ne isplati.
Sada, kada znate kako da sagledate najosnovnije merljive vrednosti potrebno je da sagledamo proces ukoliko se oglašavate na više kanala.
Ukoliko tek počinjete Vi zapravo nemate jasno određen plan raspodele budžeta. Ukratko, što više kanala imate, Vaša ukupna investicija mora biti podeljena.
U saradnji sa Vama, na osnovu industrije, prethodnog iskustva i na osnovu zajedničkog dogovora, određujemo provobitni plan raspodele budžeta po platformama. Većina novih brendova se pored Google-a oglašava i na društvenim mrežama, te je isti budžet i raspoređen sa ciljem da donese najviše rezultata.
U narednom periodu, uglavnom od mesec dana, svi kanali oglašavanja, u ovom slučaju i budžeti Google reklamiranja se prate i koriguju na osnovu rezultata.
Praćenje analitike i optimizacija kampanja je veoma bitna kako bi povraćaj investicije bio što veći.
Cilj ovog testnog perioda je određivanje tačne raspodele budžeta po platformama, proizvodima ili uslugama i planiranje povećanja budžeta kako bi svaki kanal, u ovom slučaju Google reklame mogle da budu najisplativije.
Kao što smo spomenuli u prvom delu ove stranice, postoji nekoliko različitih kampanja koje se mogu voditi. Učestalost praćenja Google reklama takođe zavise i od trajanja kampanje, ciljeva i budžeta kampanja te samo praćenje može varirati od nekoliko puta dnevno, do jednom na svaka 2 ili 3 dana.
Imajte u vidu da se optimizacija kampanja radi u etapama i da je vreme, odnosno prikupljeni podaci, ključni detalj u daljem poboljšanju.
Ukoliko već sarađujete s nama, verovatno ste primetili da imate fasciklu u našoj kancelariji sa vašim imenom i mnoštvom izveštaja, zapažanja i komentara koji nam pomažu u procesu rada.
Ukoliko ste nam poslali upit, verovatno ste već dobili ponudu u kojoj možete primeti da postoje paketi sa finksom i cenom po procentu u odnosu na sam bužet. Naravno, paketi su više okvirni dogovori i olakšavaju odabir ali svakako predlažemo dogovor i kreiranje saradnje prema Vašim aktivnostima, ciljevima i investiciji.
Uvek nas možete kontaktirati i sa našim timom razmeniti iskustva, ideje i konsultovati se vezano za Vaš projekat i samu saradnju.
Naša marketinška agencija Vam kao Google Partner nudi kupone (promo kodove) za prve kampanje koje kreirate s nama i inače na Google-u.
Primer kupona koje nudi Google:
Potrošite 100 EUR za mesec dana, dobijte 100 EUR.
Iako zavisi od industrije, tržišta, konkurencije i mnogih drugih parametara, ono što smo primetili je da je za potrebe Google oglašavanja budžet od minimalno 1000 EUR na mesečnom nivou veoma dobar budžet.
Zašto?
Ukoliko ste detaljnije istraživali Google reklamiranje, a isto tako i reklamiranje na društvenim mrežama, verovatno ste shvatili da su i Google, kao i Facebook, kompanije koje žele da zarade novac, te sve kampanje koje traju duže i imaju veće budžete imaju prednost u odnosu na ostale kampanje.
Kod Google reklama do se zove aukcija, a po istom principu funkcionisu i druge platforme za oglašavanje.
S obzirom na samo tržište, standarde u našoj zemlji, budžet od 1000 EUR i više se pokazao ( u našem slučaju do sada ) kao budžet na koji možete da se oslonite. To znači da ako uložite manji budžet, svaki Vaš konkurent sa većom investicijom će imati prednost u odnosu na Vas te rezultati iz meseca u mesec mogu dosta da variraju.
Naravno, ukoliko dolazite iz industrije u kojoj ne postoji puno konkurenata ili u kojoj je prosek budžeta manji, onda je ovaj budžeti više nego dovoljan.
Manje kompanije, firme koje tek započinju oglašavanje, obično kreću sa budžetom od 100 EUR, 300 EUR, 500 EUR i postepenu nastavljaju da povećavaju budžet do onog trenutka do kojeg saom povećanje budžeta nema efekta ili ukoliko se povraćaj investicije (ROI) smanji do nivoa koji nije poželjan.
Mi smo tu da vam pomognemo u ovoj tranziciji i mi smo ti koji zapravo vode računa da Vi iskoristite Vaš novac na najbolji mogući način.
Devedeset posto naših projekata, saradnje sa klijentima, je dugoročnije. Zbog načina saradnje i samih rezultata koje zajedno postižemo, klijenti uživaju u poštovanju, a mi u poverenju kojem nam oni pružaju.
Ukoliko imate više projekata ili biste želeli da mi budemo zaduženi za različite usluge, možemo Vam ponuditi popuste na usluge ali svakako smatramo da ste Vi na ovom sajtu jer radije tražite kvalitet i pouzdanost a ne samo smanjenje troškova.
Odgovor na ovo pitanje ne može biti jedno ili drugo. SEO i Google reklame treba iskoristiti na najbolji mogući način a to je upravo samo u slučaju kada iskorišćavate oba vida reklame.
Primer 1:
Ukoliko tek počinjete ili ranking vašeg sajta nije dovoljan, Google reklame su tu da pomognu pronalaženju Vašeg sajta. U ovom slučaju najbolje je da uložite dovoljan budžet u reklame ali i da radite na poboljšanju SEO rankinga.
Primer 2:
Ukoliko veći broj korisnika dolazi organskim putem, Google reklame možete fokusirati na ključne reči za koje niste dobro optimizovali sajt. Time nećete propustiti nijednu konverziju.
Cilj je svakako dobro razvijen SEO, jer Vam je ovakav vid reklamiranja najisplativiji na duže staze, pruža najviše vrednosti i pouzdan je. Google reklame treba da vodite u onoj meri da pripomognu organskoj pretrazi, a uz dobar SEO ovo znači i minimalne budžete koje možete iskoristiti negde drugde.
Upravo ovakav plan i strategiju razvijamo sa svakim klijentom.
Preko 83% prihoda Google-a dolazi od reklama te je veoma bitno da svi koji se reklamiraju i ulažu u ovakve reklame budu zadovoljni. Rotacija pozicije Vašeg sajta na Google rezultatima je standardan način prikazivanja bilo koje reklame kako bi svi oglašavači zadovoljeni i svima data podjednaka šansa. Naravno, visina cene jednog klika i koliko ste voljni da platite za isti doprinosi da li će se vaša reklama pokazivati na prve 3 pozicije i koliko često.
Ukoliko vaše kampanje ne uspevaju da potroše dodeljen dnevni, odnosno mesečni budžet, razlozi mogu biti sledeći:
- Google Ads reklame se prikazuju korisnicima ali nisu dovoljno privlačne, te manji broj korisnika klikne na iste.
- Vaše kampanje zapravo dostižu svoj maksimum. Proverite veličinu ciljne grupe ili proširite pretragu kako bi više ljudi moglo da vidi Vašu reklamu
Ukoliko Vam je potrebna pomoć oko vođenja reklama, kontaktirajte nas.
Da biste postali Google Partner potrebno je ispuniti nekoliko uslova:
- Agencija mora da ispuni uslove optimizovanja kampanja i vođenja istih
- Ukupan budžet na svim nalozima u poslednjih 90 dana mora da bude veći od 10 000 dolara
- Potrebno je položiti online test
Brzina učitavanja stranice ne utiče direktno na kvalitet optimizovanosti Vaše reklame ili na SEO ali ukoliko se sajt sporo učitava i korisnici u velikom broju i brzo napuštaju tu stranu ili sajt, Google će znati da kvalitet te stranice nije zadovoljavajući i želeće da pruži korisnicima bolju alternativu.
Google je 2012. godine predstavio modifikovanje opširnije ključne reci na 3 načina:
Opširnije ključne reči funkcionišu tako sto ukoliko dodate ključnu reč "patike+trčanje", Google će Vaš oglas prikazivati i za pretrage poput "najbolje patike", "najbolje patike za trčanje", "saveti za trčanje"...
Iako je tokom godina ova funkcionalnost promenjena, mnogi je optužuju za rasipanje budžeta. Naravno, uvek predlažemo što ciljanije targetiranje putem tačnih fraza i pretrage kakva odogovara Vašem poslovanju.
Nažalost, ne postoji način da se tačno odredi koliko Vaša konkurencija ulaže u Google reklame.
Obe platforme mogu imati veliki uticaj na prikupljanje i dovođenje novih mušterija ali se veoma razlikuju u osnovi.
Korisnik koji je došao na Vaš sajt preko Google reklama je u tom trenutnu tražio određenu uslugu ili proizvod. Odazivom na tu potražnju Vaš sajt se pojavio u rezultatu pretrage ili kao plaćena reklama i time ste direktno odgovorili na tu potražnju.
Reklame na Facebooku i Instagramu funkcionišu drugačije. Vi ste ti koji kreiranjem kampanja, objava i drugim akcijama tražite mušterije, iako oni možda u tom trenutku ne traže Vas. Mnogi na društvene mreže odlaze da prosto ubiju vreme i nisu raspoloženi za bilo kakve ponude.
Naravno, remarketing Vam dosta pomaže u ovome, do te mere da se Vaše reklame mogu pojaviti nekome u periodu od nekoliko sekundi, nakon što je pogledao uslugu ili proizvod koji vi, ili drugi slićni Vama nude.
"Klijenti nam poklanjaju svoje poverenje u rukovođenju njihovih naloga, pa postajanje Google Partnera nije predstavljalo izazov za nas, već način da klijentima pokažemo da su napravili dobar izbor."