Google Ads | AdWords | Google Ads Agency

Pronađite kampanju

KOJA JE NAJBOLJA ZA VAS


Nudimo kompletne usluge upravljanja Google Ads kampanjama: Mi postavljamo vaše kampanje, održavamo ih i optimizujemo. To uključuje izradu svih odredišnih stranica za vaše oglase ukoliko je potrebno, osiguravanje da je sve na vašem sajtu pravilno povezano, povezivanje vaših oglasa sa našom analitičkom kontrolnom tablom i usmeravanje “lead-ova” na pravo mesto.

ROI
orijentisana

Ukoliko ste novi u Google Ads svetu i marketingu ove vrste ili je vaš glavni cilj da dobijete što više od ove vrste oglašavanja, preporučujemo ROI orijentisane kampanje. Ove kampanje su isključivo dizajnirane sa ciljem da unaprede vaše uspehe povećavajući click-through konverziju i koristeći prave ključne reči.

Konkurencijski
orijentisana

Ukoliko se nalazite na konkurentnom tržištu, proširenje vašeg brenda iznad konkurencije je najbolja marketinška strategija za vas. Naši Google Ads menadžeri će raditi na optimizaciji i razvoju kvalitetnih reklama za vaš brend, koje će okrenuti potencijalne mušterije od konkurenata ka vama.

Orijentisanost
na biznis

Jedno je dovesti mušteriju, ali zadržati tu istu mušteriju je druga priča. Biznis orijentisani marketing predstavlja kombinaciju dobre strategije privlačenja mušterija i temeljne analize poslovanja sa ciljem boljeg razumevanja šta vaše mušterije rade i kako koriste vaš sajt, što dovodi do povećane prodaje.

Razvijte svoje poslovanje
do potpunog potencijala.


Google Ads oglašavanje sa plaćanjem po kliku (PPC) je jedan od najbržih i najisplativijih načina za trenutno povećanje prihoda ili mušterija. Funkcioniše tako što na vaš sajt šalje izuzetno relevantne potencijalne klijente i kupce koji su spremni da plate vaše usluge ili proizvode.

Zašto bi vaše poslovanje trebalo da koristi Google Ads?

Google Ads ima najsofisticiraniju platformu za plaćenu pretragu i snažno nadmašuje sve svoje konkurente. Google Ads omogućava oglašivačima da postave dnevni budžet za svaku kampanju i odaberu ponude za svaku oglasnu grupu i ključnu reč. Podešavanja kampanje uključuju funkcije kao što su rasporedi prikazivanja oglasa, podešavanje lokacije i podešavanja za mobilne uređaje. Pored toga, planer za ključne reči oglasa vam omogućava da istražite i procenite snagu ključnih reči za svoje kampanje.

Kako funkcioniše
Google Ads?

Nakon što korisnik izvrši Google pretragu, PPC oglasi su prvo što se prikazuje. To su istaknuti oglasi koji se prikazuju iznad organskih rezultata pretrage i uvek su označeni labelom "Oglas". PPC oglasi omogućavaju preduzećima i organizacijama bilo koje veličine da postignu maksimalnu izloženost na internetu imajući u vidu da je Google jedan od najvećih pretraživača na svetu.

Više poseta
i potencijalnih klijenata

Google Ads nastoji da bude relevantan i nagrađuje oglašivače koji svoje kampanje čine što korisnijim osobama koje vrše pretragu. Google dodeljuje ocenu kvaliteta svakoj ključnoj reči na nalogu. Ocena kvaliteta delimično određuje cenu po kliku za oglas na najvišoj poziciji pri Google pretrazi. Optimizacijom relevantnosti oglasa i sadržaja odredišne stranice naši PPC stručnjaci mogu poboljšati ocenu kvaliteta vašeg naloga - omogućavajući vam da dobijate najrelevantnije posete. Takođe je važno napomenuti da Google Ads (AdWords) favorizuje oglašivače koji često prilagođavaju svoj nalog i eksperimentišu sa najnovijim funkcijama koje Google Ads nudi, čineći upravljanje PPC-om bitnim elementom oglašavanja na Google Ads-u.

Najbolji povraćaj
uložene investicije

Ne zanima nas rasipanje novca. Umesto toga, želimo da ostvarimo najbolji povraćaj uloženih resursa.
95% firmi i organizacija koje revidiramo prekomerno troše novac svakog meseca i ne nadgledaju pravilno svoje kampanje ili ne prate važne pokazatelje. Naš tim će naporno da radi na tome da se vaši oglasi prikazuju kada potencijalni kupci traže vaše proizvode i/ili usluge.

Šta ako imate niske budžete?

Raspodela budžeta je veoma bitna kod svih kampanja i bilo kog vida marketinga. Ukoliko mislite da započnete reklamiranje sa niskim budžetima (<400€) veoma je bitno postaviti sve potrebne parametre na pravi način, optimizovati sam sajt i fokusirati se na prioritetne proizvode ili usluge, u zavisnosti šta nudite. Ukoliko imate više ciljeva, morate razumeti da će se na taj način budžet prepoloviti i da se u tom slučaju, svaka podkampanja posmatra posebno. U svakom slučaju SEO optimizacija sajta je veoma bitna i jedno od dugoročnijih rešenja takmičenja na Google-u.

Marketing, prodaja i brending

Apsolutno je neophodno razumeti razliku između marketinga i prodaje. Marketing dovodi potencijalne kupce na vaš prag, dobro optimizovan sajt ili tim prodavaca je zadužen za prodaju, a brending je ono što svakog kupca pretvara u stalnu mušteriju. Kako biste izvukli najveći benefit, rast novih, ali i stalnih kupaca mora biti vas prioritet. Pogledajte oglašavanje na društvenim mrežama.

Slanje saobraćaja na vašu stranicu je samo 50% posla potrebnog za postizanje najbolje stope konverzije. Stranicama koje promovišemo pomoću Google Ads-a potreban je upečatljiv sadržaj, privlačan vizuelni materijal i prijatno korisničko iskustvo, posebno na pametnim telefonima. Naš kreativni tim interaktivnih web dizajnera i programera može vam pomoći da napravite visoko optimizovane odredišne stranice koje potpuno ispunjavaju sve navedene uslove.

Sve konverzije pratimo u Google Analitici gde podešavamo posebno praćenje namenjeno samo vašem sajtu.

Kontaktirajte nas već danas,
jer mi smo vaši

google partneri


Povećajte konverzije i do 130% uz odgovarajuće kampanje i budžete. Mi ćemo vam pomoći!

Google Ads

Ostvarili smo specijalizacije u:

Google Ads Search oglašavanje

Google Ads Mobile oglašavanje

Google Ads Video oglašavanje

Google Ads Display

Google Ads Shopping

Google Ads Analytics

Digitalna prodaja

Mobilni sajtovi

Hajde da shvatimo

Šta TREBA raditi:

Google Ads može biti minsko polje ako niste upoznati sa ovom platformom. Postoji toliko mnogo postavki i promenljivih koje treba uzeti u obzir pri kreiranju i optimizaciji kampanja da biste mogli lako da potrošite budžet na pogrešan način ukoliko se odlučite da sami kreirate kampanje. Smatramo da bi bilo korisno sažeti neke od ključnih stvari koje treba i ne treba raditi. Ovo bi vam trebalo dati neke jake osnove kako biste i sami bili upućeni u terminologiju i proces izgradnje i povećanja profitabilnih kampanja.


Planiranje (strategija) svake kampanje pre početka procesa podešavanja. Potrebno je razmišljati o tome šta je potrebno postići (cilj kampanje), o ključnim rečima koje će se koristiti i marketinškim porukama za tekstove oglasa.

Pomoću Google planera ključnih reči i drugih alata potrebno je pronaći ključne reči i planirati budžet. Ovakvi alati su nam pravi pokazatelji koje ključne reči će verovatno napraviti najveći promet i imati najmanju konkurenciju.

Podešavanje (pa onda i testiranje) i praćenje konverzija je veoma bitno kako bismo znali da li kampanje funkcionišu. Konverzija može biti različita, ali će verovatno biti ili potencijalni klijent, prodaja ili telefonski poziv.

Redovno proveravanje izveštaja i analitike kako bi se identifikovali izrazi koje ljudi koriste za pronalaženje vaših oglasa i kako bi se isti dodali ili uklonili (dodali kao negativni) radi poboljšanja kampanje.

Negativne ključne reči mogu da imaju veliki udeo u performansi kampanja. Na primer, da bismo eliminisali ljude koji samo istražuju (nisu spremni za kupovinu), možemo dodati reči kao što su „uporedi“, „recenzija“ i „poređenje“ kao negativne ključne reči.

Podešavanje “retargeting”-a tako da ciljamo ljude koji su već bili na vašem sajtu. Samo mali procenat posetilaca će nešto kupiti pri prvoj poseti, pa ovde ponekad možete da izgubite na prodaji ukoliko ne privučete iste posetioce.

Naši sertifikovani stručnjaci za oglašavanje su u poslednjih 5 godina optimizovali i upravljali sa preko 300 kampanja.
Marketing stručnjak kome je dodeljena briga o vašem nalogu, zakazaće bar jedan telefonski poziv nedeljno kako bi imali stalan uvid u stanje vaše kampanje. Mesečni Google Ads izveštaji su standard u našoj agenciji, ali uvek možete zahtevati dodatne izveštaje. Kontaktirajte svog Google Ads marketing stručnjaka i uverite se da je sve onako kako vi želite da bude.

I

Šta NE TREBA raditi:


Izbegavati ključne reči sa širokim podudaranjem ili generičke reči, jer će se u ovom slučaju privući mnogo nevažnog saobraćaja i prouzrokovaće nepotrebne troškove.

Saobraćaj ne treba da vodi na početnu stranicu. Umesto toga, saobraćaj se usmerava na određene stranice povezane sa ključnim rečima za koje se nadmećemo. Ovo će pomoći da poboljšamo ocenu kvaliteta, učinak kampanje i da uštedimo novac.

Nećemo da zanemarimo odredišne stranice - relevantnost odredišne stranice i korisničko iskustvo igraju važnu ulogu u oceni kvaliteta kampanje i mogu uticati na uspeh kampanja. Brzina učitavanja stranice, postavljanje ključnih reči u sadržaj i naravno... puno kvalitetnog sadržaja!

Nije dobro koristiti previše znakova interpunkcije ili velikih slova u oglasima, jer neće biti odobreni. Moramo biti svesni ograničenja i uputstva koje nam sam Google nudi.

Konstantna provera svake nedelje. U zavisnosti od veličine vašeg naloga, moraćemo svakodnevno izvršavati proveru, mada je za mnoge naloge dovoljno 2-3 puta nedeljno.

Ukratko rečeno, važno je imati uvid u sve. Nadamo se da vam je ova lista Google Ads stvari koje treba i koje ne treba raditi bliže opisala naš deo posla i kako se održava kvalitet kampanja kako bismo i zajedno mogli da diskutujemo u nekim trenutcima.

Google ads cta

Spremni smo da vas saslušamo

Potrebna Vam je konsultacija?


Pitali ste nas:


Imate pitanja za nas?

Kontaktirajte nas

Kako se računa ROI?

ROI, odnosno povraćaj investicije se računa na sledeće načine:

Ukoliko imate online prodavnicu, izračunavanje povraćaja investicije se računa na sledeći način:

ROI proizvoda = (( Prihod - Cena koštanja proizvoda ) / Cena koštanja proizvoda ) * 100%

Ukoliko reklamirate usluge, povraćaj investicije se računa na sledeći način:

ROI = (( Ukupan prihod - Ukupni troškovi ) / Troškovi oglašavanja ) * 100%

Koliko uložiti u Google oglašavanje ako tek počinjem?

Ukoliko pokrećete novi biznis, pravite prvi sajt ili se upuštate u online oglašavanje, a niste sigurni koliko biste trebali novca da uložite, postoji nekoliko stvari koje morate znati.

Morate odrediti po kojim kriterijumima računate povraćaj investicije. Ovo zavisi od toga da li oglašavate usluge ili proizvode i na kojim sve platformama i kanalima želite da se reklamirate.

Ukoliko imate online prodavnicu, izračunavanje povraćaja investicije se računa na sledeći način:

ROI proizvoda = (( Prihod - Cena koštanja proizvoda ) / Cena koštanja proizvoda ) * 100%

Ukoliko reklamirate usluge, povraćaj investicije se računa na sledeći način:

ROI = (( Ukupan prihod - Ukupni troškovi ) / Troškovi oglašavanja ) * 100%

Ukoliko je potrebno da na jednostavniji način izračunate da li Vam se reklamiranje isplati, to možete uraditi računanjem troška po akviziciji.

Trošak po akviziciji se računa na sledeći način:

CPA = Troškovi kampanje / Prodaja

Trošak po akviziciji, CPA, ne bi smeo da bude veći od profita koji se ostvari tom istom akvizicijom, u suprotnom kampanja Vam se ne isplati.

Sada, kada znate kako da sagledate najosnovnije merljive vrednosti potrebno je da sagledamo proces ukoliko se oglašavate na više kanala.

Ukoliko tek počinjete Vi zapravo nemate jasno određen plan raspodele budžeta. Ukratko, što više kanala imate, Vaša ukupna investicija mora biti podeljena.

U saradnji sa Vama, na osnovu industrije, prethodnog iskustva i na osnovu zajedničkog dogovora, određujemo provobitni plan raspodele budžeta po platformama. Većina novih brendova se pored Google-a oglašava i na društvenim mrežama, te je isti budžet i raspoređen sa ciljem da donese najviše rezultata.

U narednom periodu, uglavnom od mesec dana, svi kanali oglašavanja, u ovom slučaju i budžeti Google reklamiranja se prate i koriguju na osnovu rezultata.

Praćenje analitike i optimizacija kampanja su veoma bitni kako bi povraćaj investicije bio što veći.

Cilj ovog testnog perioda je određivanje tačne raspodele budžeta po platformama, proizvodima ili uslugama i planiranje povećanja budžeta kako bi svaki kanal, u ovom slučaju Google reklame, mogle da budu najisplativije. 

Koliko često se prati Google Ads nalog?

Kao što smo spomenuli u prvom delu ove stranice, postoji nekoliko različitih kampanja koje se mogu voditi. Učestalost praćenja Google reklama takođe zavisi i od trajanja kampanje, ciljeva i budžeta kampanja, te samo praćenje može varirati od nekoliko puta dnevno, do jednom na svaka 2 ili 3 dana.

Imajte u vidu da se optimizacija kampanja radi u etapama i da su vreme i prikupljeni podaci ključni detalj u daljem poboljšanju.

Ukoliko već sarađujete sa nama, verovatno ste primetili da imate fasciklu u našoj kancelariji sa vašim imenom i mnoštvom izveštaja, zapažanja i komentara koji nam pomažu u procesu rada. 

Da li naplaćujete Google reklamiranje po procentu ili fiksno?

Ukoliko ste nam poslali upit, verovatno ste već dobili ponudu u kojoj možete primeti da postoje paketi sa fiksnom i cenom po procentu u odnosu na sam budžet. Naravno, paketi su više okvirni dogovori i olakšavaju odabir, ali svakako predlažemo dogovor i kreiranje saradnje prema Vašim aktivnostima, ciljevima i investiciji. 

Da li postoje posebne olakšice za nas koji tek počinjemo?

Uvek nas možete kontaktirati i sa našim timom razmeniti iskustva, ideje i konsultovati se vezano za Vaš projekat i samu saradnju. 

Naša marketinška agencija Vam kao Google Partner nudi kupone (promo kodove) za prve kampanje koje kreirate sa nama i inače na Google-u. 

Primer kupona koje nudi Google:

Potrošite 100 EUR za mesec dana, dobijte 100 EUR. 

Po vašem iskustvu, koji je minimalni budžet da bi se napravio boom na našem području?

Iako zavisi od industrije, tržišta, konkurencije i mnogih drugih parametara, ono što smo primetili je da je za potrebe Google oglašavanja budžet od minimalno 1000 EUR na mesečnom nivou veoma dobar budžet.

Zašto? 

Ukoliko ste detaljnije istraživali Google reklamiranje, a isto tako i reklamiranje na društvenim mrežama, verovatno ste shvatili da su Google, kao i Facebook, kompanije koje žele da zarade novac, te sve kampanje koje traju duže i imaju veće budžete imaju prednost u odnosu na ostale kampanje.

Kod Google reklama to se zove aukcija, a po istom principu funkcionisu i druge platforme za oglašavanje. 

S obzirom na samo tržište, standarde u našoj zemlji, budžet od 1000 EUR i više se pokazao (u našem slučaju do sada) kao budžet na koji možete da se oslonite. To znači da ako uložite manji budžet, svaki Vaš konkurent sa većom investicijom će imati prednost u odnosu na Vas te rezultati iz meseca u mesec mogu dosta da variraju.

Naravno, ukoliko dolazite iz industrije u kojoj ne postoji puno konkurenata ili u kojoj je prosek budžeta manji, onda je ovaj budžet i više nego dovoljan.

Manje kompanije, firme koje tek započinju oglašavanje, obično kreću sa budžetom od 100 EUR, 300 EUR, 500 EUR i postepeno nastavljaju da povećavaju budžet do onog trenutka do kojeg samo povećanje budžeta nema efekta ili ukoliko se povraćaj investicije (ROI) smanji do nivoa koji nije poželjan.

Mi smo tu da vam pomognemo u ovoj tranziciji i mi smo ti koji zapravo vode računa da Vi iskoristite Vaš novac na najbolji mogući način.

Da li ostvarujem popust ukoliko sa Vama sarađujem na više projekata ili usluga?

Devedeset posto naših projekata i saradnje sa klijentima je dugoročnije. Zbog načina saradnje i samih rezultata koje zajedno postižemo, klijenti uživaju u poštovanju, a mi u poverenju kojem nam oni pružaju. 

Ukoliko imate više projekata ili biste želeli da mi budemo zaduženi za različite usluge, možemo Vam ponuditi popuste na usluge, ali svakako smatramo da ste Vi na ovom sajtu jer radije tražite kvalitet i pouzdanost, a ne samo smanjenje troškova.

Šta je bitnije, SEO ili Google reklame?

Odgovor na ovo pitanje ne može biti jedno ili drugo. SEO i Google reklame treba iskoristiti na najbolji mogući način, a to je upravo samo u slučaju kada iskorišćavate oba kanala.

Primer 1:

Ukoliko tek počinjete ili rang vašeg sajta nije dovoljan, Google reklame su tu da pomognu u pronalaženju Vašeg sajta. U ovom slučaju najbolje je da uložite dovoljan budžet u reklame, ali da radite i na poboljšanju SEO rangiranja.

Primer 2:

Ukoliko veći broj korisnika dolazi organskim putem, Google reklame možete fokusirati na ključne reči za koje niste dobro optimizovali sajt. Time nećete propustiti nijednu konverziju. 

Cilj je svakako dobro razvijen SEO, jer Vam je ovakav vid reklamiranja najisplativiji na duže staze, pruža najviše vrednosti i pouzdan je. Google reklame treba da vodite u onoj meri da pripomognu organskoj pretrazi, a uz dobar SEO ovo znači i minimalne budžete koje možete iskoristiti negde drugde.

Upravo ovakav plan i strategiju razvijamo sa svakim klijentom. 

Zašto moj sajt menja mesto među Google reklamama?

Preko 83% prihoda Google-a dolazi od reklama, te je veoma bitno da svi koji se reklamiraju i ulažu u ovakve reklame budu zadovoljni. Rotacija pozicije Vašeg sajta na Google rezultatima je standardan način prikazivanja bilo koje reklame kako bi svi oglašavači zadovoljeni i svima data podjednaka šansa. Naravno, visina cene jednog klika i koliko ste voljni da platite za isti doprinosi da li će se vaša reklama pokazivati na prve 3 pozicije i koliko često.

Šta se dešava ako Google ne potroši dnevni/mesečni budžet?

Ukoliko vaše kampanje ne uspevaju da potroše dodeljen dnevni, odnosno mesečni budžet, razlozi mogu biti sledeći:

- Google Ads reklame se prikazuju korisnicima, ali nisu dovoljno privlačne, te manji broj korisnika klikne na iste.

- Vaše kampanje zapravo dostižu svoj maksimum. Proverite veličinu ciljne grupe ili proširite pretragu, kako bi više ljudi moglo da vidi Vašu reklamu.

Kontaktirajte nas, ukoliko Vam je potrebna pomoć oko vođenja reklama.

Kako se zapravo postaje Google Partner?

Da biste postali Google Partner potrebno je ispuniti nekoliko uslova:

- Agencija mora da ispuni uslove optimizovanja kampanja i vođenja istih.

- Ukupan budžet na svim nalozima u poslednjih 90 dana mora da bude veći od 10.000 dolara.

- Potrebno je položiti online test.

Kako brzina sajta utiče na Google Ads ocenu kvaliteta reklame?

Brzina učitavanja stranice ne utiče direktno na kvalitet optimizovanosti Vaše reklame ili na SEO, ali ukoliko se sajt sporo učitava i korisnici u velikom broju i brzo napuštaju tu stranu ili sajt, Google će znati da kvalitet stranice nije zadovoljavajući i želeće da pruži korisnicima bolju alternativu.

Kako funkcionišu opširnije (eng. broad) ključne reči?

Google je 2012. godine predstavio modifikovanje opširnije ključne reci na 3 načina:

  1. Opširniji pojam
  2. Podudaranje fraze
  3. Tačna fraza

Opširnije ključne reči funkcionišu tako što ukoliko dodate ključnu reč "patike+trčanje", Google će Vaš oglas prikazivati i za pretrage poput "najbolje patike", "najbolje patike za trčanje", "saveti za trčanje" itd.

Iako je tokom godina ova funkcionalnost promenjena, mnogi je optužuju za rasipanje budžeta. Naravno, uvek predlažemo što ciljanije targetiranje putem tačnih fraza i pretrage kakva odogovara Vašem poslovanju.

Kako da saznam koliko konkurencija ulaže u Google reklame?

Nažalost, ne postoji način da se tačno odredi koliko Vaša konkurencija ulaže u Google reklame.

Reklamiranje na Google-u ili Facebook-u?

Obe platforme mogu imati veliki uticaj na prikupljanje i dovođenje novih mušterija, ali se veoma razlikuju u osnovi.

Korisnik koji je došao na Vaš sajt preko Google reklama je u tom trenutku tražio određenu uslugu ili proizvod. Odazivom na tu potražnju Vaš sajt se pojavio u rezultatu pretrage kao plaćena reklama i time ste direktno odgovorili na tu potražnju.

Reklame na Facebooku i Instagramu funkcionišu drugačije. Vi ste ti koji kreiranjem kampanja, objava i drugim akcijama tražite mušterije, iako oni možda u tom trenutku ne traže Vas. Mnogi na društvene mreže odlaze da prosto ubiju vreme i nisu raspoloženi za bilo kakve ponude.

Naravno, remarketing Vam dosta pomaže u ovome, do te mere da se Vaše reklame mogu pojaviti nekome u periodu od nekoliko sekundi nakon što je pogledao uslugu ili proizvod koji vi, ili drugi slični Vama, nude. 

Šta je plaćena pretraga?

Plaćena pretraga ili “pay-per-click” (PPC) je vid oglašavanja koji se obično odnosi na sponzorisane rezultate na vrhu rezultata pretrage pretraživača (SERP). Ovi oglasi vam naplaćuju svaki klik i mogu biti podešeni tako da se pojavljuju samo kada se pretražuju određene ključne reči, te se na taj način oglasima cilja na tačno određenu grupu ljudi koju interesuje ono što nudite.


Ovakav tip oglasa može biti izuzetno efikasan, pošto se oslanja na informacije dobijene iz ponašanja pojedinaca na mreži i koriste se za povećanje prometa na sajtu prikazivanjem relevantnih oglasa pravim ljudima u pravo vreme. Ovi oglasi takođe uključuju retargetiranje, što znači da u zavisnosti od akcija kupaca, alati za automatizaciju marketinga mogu da naprave jedinstvene lične oglase na više platformi.

Šta je PPC oglasna mreža?

Oglasna mreža se odnosi na platformu koja može da isporuči vaše oglase korisnicima. Google Ads (ranije poznat kao Google AdWords) je primer oglasne mreže. Ako želite da kreirate PPC oglase, koristićete oglasnu mrežu, kao što su Google Ads, Facebook ili Microsoft Advertising.

Ove oglasne mreže mogu da vas povežu sa raznovrsnom publikom, kao i da obezbede jedinstvene opcije ciljanja. Korišćenje Microsoft Advertising-a, na primer, omogućava vam da promovišete svoje poslovanje preko Bing-a i sajtova povezanih i odobrenih od strane Microsoft Advertising-a. Za poređenje, Facebook vam pruža pristup svojoj ogromnoj bazi korisnika.

Šta je potrošnja na PPC oglase?

Potrošnja na oglašavanje je budžet vaše oglasne mreže. Iznosi koliko ste spremni da potrošite na oglasne mreže, bilo za godinu ili mesec dana.

U većini slučajeva, preduzeća koriste troškove oglašavanja kao svoj mesečni budžet. Kao primer, uzmite u obzir budžet kompanije sa mesečnom potrošnjom na oglase od 5000 USD:

  • Ukupna mesečna potrošnja na oglase: 5000 USD
  • Potrošnja na Facebook oglase: 800 USD
  • Google Ads potrošnja na oglase: 2500 USD
  • Potrošnja na Instagram reklame: 800 USD
  • Potrošnja na Microsoft oglašavanje: 900 USD

Sa PPC oglašavanjem, možete kreirati potrošnju na oglase koja odgovara potrebama vašeg poslovanja i publike. Bez obzira da li želite da svoju celokupnu potrošnju na oglase posvetite jednoj oglasnoj mreži, kao što je Google Ads, ili više oglasnih mreža, imate potpunu kontrolu nad potrošnjom. Ako niste sigurni gde da uložite (ili čak koliko da potrošite), pitajte nas.

Upravljali smo velikim brojem PPC kampanja i možemo da pružimo razumne savete za vaše poslovanje.

Gde se možete oglašavati pomoću PPC oglasa?

Najpopularnije PPC lokacije uključuju:

  • Rezultate pretrage
  • Sajtove trećih lica
  • Društvene mreže

Kada se oglašavate na internetu, uglavnom ćete se fokusirati na određene platforme, kao što su:

  • Google
  • Bing
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube

Ako kreirate PPC kampanju, želite da usredsredite svoje napore na najvrednije kanale za vaše poslovanje. Na primer, ako vaša publika koristi Facebook više nego Twitter, verovatno želite da posvetite više svog budžeta za oglašavanje putem Facebook-a. Istraživanje vaše publike, kao i ispitivanje trenutnih kupaca, može pomoći da se vaša PPC kampanja fokusira na platforme sa najvećim potencijalom.

Da li ljudi zaista klikću na PPC oglase?

Da! Oglasi koji se pojavljuju u rezultatima pretrage doprinose više od 45% klikova ka stranici.

Još bolje, ljudi koji kliknu na oglase imaju dvostruko veću verovatnoću da će kupiti proizvod ili uslugu od organskog posetioca ili nekoga ko poseti vaš sajt bez klika na oglas. Pomoću PPC oglasa možete doći do ljudi koji žele da kupe, što može odmah uticati na vaš broj prodaje. Da ne spominjemo, PPC oglasi takođe donose prosečan povraćaj ulaganja (ROI) od 2 dolara na svaki uloženi dolar.

Ako se oglašavate pomoću Google Ads-a, taj iznos se povećava na 8 dolara. Ljudi ne samo da kliknu na ovakve oglase, već često i kupuju.

Koliko košta PPC oglasna kampanja?

Cene za PPC oglasnu kampanju razlikuju se u zavisnosti od posla, industrije i strategije. Stoga prosek veoma varira i potrebno ga je odrediti za svako poslovanje ponaosob.

Cena uključuje vašu potrošnju na oglase, kao i dodatne troškove, kao što su usluge upravljanja od strane PPC agencije.

Koji faktori određuju vaše PPC troškove?

Kod PPC-a, ono što plaćate po kliku zavisi od nekoliko faktora, uključujući:

  • Ponuda: U PPC-u, vaša ponuda je koliko ste spremni da platite da neko klikne na vaš oglas. Iako možete platiti manje od vaše ponude (u zavisnosti od aukcije oglasa), nećete platiti više.
  • Ciljanje: Ciljanje, od ključnih reči do demografskih podataka, takođe može uticati na vaše PPC troškove. Licitiranje za konkurentnu ključnu reč kao što je „agencija za osiguranje potrošača“, na primer, može da dovede do većih troškova jer ima veću cenu po kliku (CPC).
  • Kvalitet oglasa: Ocena kvaliteta je takođe važna u oglašavanju sa plaćanjem po kliku. Veliki brendovi ne mogu da plate za pobedu u PPC-u jer oglasne mreže, kao što je Google Ads, gledaju na kvalitet i relevantnost oglasa. Često, visokokvalitetni oglasi mogu održati niže troškove od oglasa niskog kvaliteta.

Za najisplativije oglase, fokusirajte se na pravljenje visokokvalitetnih oglasa sa razumnim ponudama. Pre nego što pokrenete oglasnu kampanju, razmislite o korisničkom iskustvu. Kada ljudi vide vaše oglase, na primer, da li će ih to učiniti dovoljno radoznalim da kliknu i da li će vaša odredišna stranica ispuniti tu radoznalost?

Izaberite agenciju koja ceni vaš budžet. Sarađivanje sa agencijom koja vaš budžet ne tretira kao sopstveni često može dovesti do uzaludne potrošnje na oglase, visokih ponuda i zahteva za još veću potrošnju na oglase. Rad sa agencijom kao što je Creative Brackets može vam omogućiti veoma isplative kampanje.

Zašto se oglašavati putem oglasa sa plaćanjem po kliku?

Oglašavanje putem PPC oglasa nudi vašem preduzeću nekoliko prednosti na tržištu, uključujući:

  • Podešavanje prilagođenog budžeta koji možete da promenite u bilo kom trenutku
  • Pristup korisnim opcijama ciljanja koje nisu dostupne u tradicionalnom oglašavanju
  • Primanje korisnih podataka o publici i kampanji
  • Odgovaranje na učinak kampanje u realnom vremenu da biste maksimalno povećali uspeh
  • Prikaz oglasa iznad organskih rezultata u pretragama
  • Mogućnost nadmašivanja konkurenata
  • Ostvarenje različitih ciljeva, od razvijanja svesti o brendu do kupovine
  • Pristup publici koja traži vaše proizvode i/ili usluge
  • Podrška drugim inicijativama digitalnog marketinga, kao što je optimizacija za pretraživače (SEO)

Činjenica da PPC nudi veliki povrat ulaganja pokazuje njegovu korisnost u vašoj strategiji oglašavanja na internetu. Ako želite da unapredite svoje poslovanje, kao i da se takmičite sa najvećim konkurentima, plaćeno oglašavanje vam može pomoći da ostvarite te ciljeve.

Koja preduzeća mogu (i treba da se) oglašavaju na internetu?

Svako preduzeće može koristiti PPC oglašavanje. Nekoliko primera uključuje:

  • Franšize
  • Restorane
  • Servise za klimatizaciju i ventilaciju
  • Agencije za osiguranje
  • Internet prodavce
  • Proizvođače
  • Zubare
  • Prodavce teške opreme
  • I mnoge druge

Nekoliko pretraga u vezi sa vašim proizvodima ili uslugama može otkriti da li je ova strategija ona koju morate imati za vaše poslovanje. Čak i ako pronađete nula oglasa u pretragama relevantnim za vaše poslovanje, to ne znači da PPC nije vredan vremena vaše kompanije. Ako ništa drugo, otkriva vam ogromnu priliku da ga iskoristite.

Ako odlučite da sarađujete sa agencijom za digitalni marketing za svoje oglasne kampanje, uverite se da ona ima određeno iskustvo u vašoj delatnosti. Agencija kao što je Creative Brackets, na primer, je odličan primer agencije koja verovatno ima iskustvo na vašem tržištu, pošto je upravljala ogromnim brojem različitih kampanja.

Kako funkcioniše PPC oglašavanje?

PPC može da funkcioniše na nekoliko različitih načina, u zavisnosti od vaše oglasne mreže i tipa oglasa. Na primer, iako su slični, Google Ads i Microsoft Advertising koriste različite algoritme za svoje aukcije oglasa.

Kada se raspravlja o tome kako funkcioniše PPC oglašavanje, mnogi se pozivaju na Google-ov proces. Dakle, ako se oglašavate na Google-u, možete očekivati sledeće:

  • Korisnik vrši pretragu na pretraživaču kao što je Google
  • Google pokreće aukciju oglasa, prikupljajući sve relevantne oglase i njihove ocene kvaliteta
  • Aukcija razmatra ponudu, kvalitet i potencijalni uticaj svakog oglasa za dodeljivanje ranga oglasa
  • Google isporučuje oglase po redosledu od najvišeg do najnižeg ranga oglasa

Tokom aukcije oglasa, Google takođe izračunava vašu cenu po kliku pomoću sledeće formule:

CPC = Rang oglasa ispod vas / Vaša ocena kvaliteta + 0,01 USD

Ova formula je razlog zašto se PPC konsultanti, kao i agencije, fokusiraju na stvaranje visokog kvaliteta. Ako napravite koristan oglas, možete postići bolju ocenu kvaliteta, što može dovesti do nižih troškova i poboljšanja ranga oglasa.

Koliko često treba da proveravam svoje PPC kampanje?

Iako više od 70% kompanija ne proverava svoje kampanje po više od mesec dana, želite da češće pratite svoje oglase. Za najbolje rezultate, stručnjaci za plaćeno oglašavanje preporučuju nedeljne provere kampanje.

Za poređenje, potpuno nove kampanje bi trebalo da budu svakodnevno praćene. Ako želite da zauzmete proaktivan pristup praćenju svojih kampanja, ali ne možete, Creative Brackets vam može pomoći na sledeći način:

  • Praćenje učinka vaše kampanje
  • Pravljenje strateških ažuriranja vaših ponuda
  • Otkrivanje novih ključnih reči sa velikim mogućnostima za ciljanje

Bez obzira na to kako radite, često praćenje će vam pomoći da napravite bolje kampanje. Na primer, ako primetite visoku stopu učestalosti klikova (CTR), ali nisku stopu konverzije od korisnika mobilnih uređaja, možete da ih uklonite iz svoje publike. Takođe, možete da prilagodite svoju odredišnu stranicu da biste pružili bolje iskustvo na mobilnim uređajima.

U svakom slučaju, možete da izvršite trenutne promene kako biste poboljšali svoju kampanju.

Najnoviji članci

Objave i vesti


Google Ads vodič

Naučite PPC (plaćanje po kliku), strategije licitiranja i najbolja rešenja za stvaranje najefikasnijih reklama na Google Ads.

"Klijenti nam poklanjaju svoje poverenje u rukovođenju njihovih naloga, pa postajanje Google Partnera nije predstavljalo izazov za nas, već način da klijentima pokažemo da su napravili dobar izbor."

Google Ads

Povećajte prisustvo svog brenda

na Google-u


Google se trudi da ljudima pruži tačno ono što traže, što je brže moguće, a evo i nekih statistika koje bi vam mogle biti zanimljive.

90%

potrošača kaže da oglasi utiču na njihove odluke o kupovini

75%

korisnika kažu da plaćeni oglasi za pretragu olakšavaju pronalaženje informacija

58%

milenijalaca je nešto kupilo putem oglasa na internetu ili na društvenim mrežama

33%

ljudi klikne na oglase jer smatraju da je oglas relevantan za njihovu pretragu

22%

Baby Boomer-a kupilo je nešto zbog oglasa na internetu ili na društvenim mrežama

Šta sve uključuju naše SEO usluge?


Postavka naloga ukoliko ne postoji

Opsežno istraživanje ključnih reči

Analiza konkurencije

Kreiranje sadržaja oglasa

Nadgledanje Google Ads kampanja

Optimizacija stope konverzije

Izveštavanje i konsultacija

Redovni pozivi i konsultacije vezane za strategiju kampanje

Nedeljni pristup Google sertifikovanom profesionalcu

Pomoć oko sadržaja odredišne stranice

Mesečno A/B testiranje i nadgledanje optimalnih stopa konverzije

Digitalni marketing


Digitalni marketing

SEO


SEO