Strategije za marketing na društvenim mrežama u cilju poboljšanja vašeg poslovanja


Marketing na društvenim mrežama stalno evoluira i prilagođava svoje strategije kako bi na najbolji način zadovoljio trenutne potrebe. U skladu sa tim, strategije koje su predstavljale najbolji izbor ranije, na današnjem tržištu nisu efikasne.

  • Članak
  • Komentari
  • Povezano

Marketing na društvenim mrežama stalno evoluira i prilagođava svoje strategije kako bi na najbolji način zadovoljio trenutne potrebe. U skladu sa tim, strategije koje su predstavljale najbolji izbor ranije, na današnjem tržištu nisu efikasne. Veoma je važno ostati u toku sa najnovijim trendovima u marketingu na društvenim mrežama i njihovom evolucijom, pošto je to uslov za ostanak ispred konkurencije i iskorišćavanje svake marketinške prilike.

Društvene mreže su postale savršen alat za promociju vrednosti brenda ili kompanije, međutim dovoljno je samo nekoliko strategija koje će vam pomoći u ostvarenju svih ciljeva. Treba ih praktikovati u kombinaciji kako bi bili najefikasniji u promociji poslovanja, organizacije i izgradnji baze pratilaca.

Ukoliko nemate strategiju marketinga na društvenim mrežama, sada je vreme da je razvijete. Kako bi vam pomogli u ovom poduhvatu, analiziraćemo najbitnije strategije detaljno i objasniti kako pomažu vašem poslovanju.

Strategije za marketing na društvenim mrežama u cilju poboljšanja vašeg poslovanja-0

Istraživanje tržišta i konkurencije

Iako se mnogo strategija na društvenim mrežama vremenom menja, neke stvari ostaju iste. Kako bi napravili dobar start, morate da upoznate tržište u kom želite da budete konkurentni.

Dakle, sprovodeći temeljno istraživanje samog tržišta, kao i igrača na tom tržištu, možete steći uvid u vaše konkurente i aktuelne trendove, ali i ciljanu publiku. Samo uz pravilno sprovedeno istraživanje, možete biti sigurni da ćete postaviti dobar kurs u vašoj strategiji marketinga na društvenim mrežama.

Četbotovi su važni

Četbotovi dobijaju na popularnosti, jer ne zahtevaju ljudsku interakciju i lako se mogu implementirati i podesiti kako bi odgovarali vašim potrebama. Mogu se dodati na društvene mreže i mogu biti korišćeni da odgovore na pitanja klijenata ili prime narudžbine i mogu se jednostavno integrisati sa svim najbitnijim sistemima plaćanja.

Sadržaj je kralj

Marketing sadržaja je još uvek dobra praksa i to se neće menjati u budućnosti. Upotreba pravih SEO praksi u stvaranju sadržaja, spojeno sa pažljivo osmišljenim heštegovima i na samom kraju, objavljivanje sadržaja u pravom trenutku, privući će organske posete na vaš profil od strane posetilaca koji su relevantni za vaše poslovanje. Obavezno napravite raspored objava i držite se tog plana za maksimalnu efikasnost. Ukoliko budete pratili sve navedene korake uspeh je zagarantovan - i to bez bilo kakvih finansijskih investicija!

Sadržaj igra veoma bitnu ulogu u promociji proizvoda i usluga. Kako bi popularizovali objavu, trebalo bi da je objavite na društvenim mrežama i da se pobrinete da je sadržaj objave povezan sa naslovom.

Možete da koristite kanale kako bi reklamirali objavu i ovo će privući dodatni internet saobraćaj. Kao rezultat, sadržaj bi trebao da bude vidljiv i time povećao privrženost klijenata. Stalno unapređenje sadržaja je suštinski bitno za poboljšanje pozicioniranja kompanije na pretraživačima.

Dodaćemo da je i kvalitet sadržaja veoma bitan. Pobrinite se da uvek objavljujete optimizovan, tačan i temeljan sadržaj uz primenu relevantne hešteg strategije. Ljudi pozitivno reaguju na zanimljive video snimke i fotografije. Privucite pažnju tako što ćete vaše objave učiniti što zanimljivijim. Izbegavajte čisto tekstualne objave, jer će u tom slučaju vaš profil izgledati nezanimljivo.

Strategije za marketing na društvenim mrežama u cilju poboljšanja vašeg poslovanja-1

Redistribucija starog sadržaja

Redistribucija sadržaja igra važnu ulogu u poboljšanju popularnosti starih objava. One mogu biti deljene na rotacionoj bazi kako bi privlačile pažnju korisnika.

Profil društvene mreže treba redovno osvežavati, tako da vidljivost dugoročnih objava bude poboljšana. Pobrinite se da ne ističete sadržaj previše, već čekajte na pravu priliku za objavu.

Angažovanje sa korisnicima

Možete da napravite veoma dobar profil, međutim, u odsustvu angažovanja saobraćaj može drastično opasti. Dakle, ključno je inicirati diskusiju sa posetiocima profila. Ukoliko se saobraćaj poveća, može biti konvertovan u prihod u bliskoj budućnosti.

Promocija proizvoda i usluga bi trebala biti propraćena aktivnim razgovorom sa korisnicima kako bi prikupili njihove povratne informacije za poboljšanje. Ponekad možete da započnete temu pozivom upućenom korisnicima i da od njih zatražite mišljenja.

Smislite nove načine da zabavite i angažujete publiku. Izdvojite se iz mase i pokažite emocije i humor u svojim objavama. Nemojte ponavljati iste objave iznova i iznova, pokažite ljudima da niste robot i pokušajte da ih navedete da se povežu sa vama ili vašim brendom. Pitajte ljude koji vas prate za njihova mišljenja, delite nove informacije, delite i lajkujte njihove objave, navedite ih da vrše interakciju sa vama. Budite aktivni sa svojim korisnicima i zauzvrat prikupite vredne informacije.

Marketing preko influensera

Povezivanje sa poznatim ličnostima pruža vam prolaz do novih korisnika. Angažovanje sa influenserima je suštinski bitno za izgradnju reputacije brenda i brzog povećanja vidljivosti u svetu društvenih mreža.

Na primer, angažovanje poznatih ličnosti na Instagramu u svrhu reklamiranja vaših proizvoda će te proizvode učiniti viralnim veoma brzo. Ponekad će odgovaranje na pitanja ili deljenje informacija pomoći klijentima u ostvarenju njihovih poslovnih ciljeva.

Strategije za marketing na društvenim mrežama u cilju poboljšanja vašeg poslovanja-2

Redovna ažuriranja

Sadržaj profila na društvenim mrežama treba redovno ažurirati kako bi zadržali interesovanje posetilaca. Fotografije i video snimci novih proizvoda i usluga bi trebali biti postavljeni na profil, pozivajući na komentare i lajkove pratilaca.

Stalna ažuriranja su važan alat u angažovanju sa korisnicima na konstruktivan način. Dinamičan i svež sadržaj održava interesovanje posetilaca.

Organizujte online takmičenja

Kako bi prigrabili pažnju, možete organizovati takmičenja na Facebook-u. Korisnici će biti privučeni ukoliko nagrade budu izazovne. Kako posetioci budu pristizali, tako ćete osetiti pojačan saobraćaj putem vašeg profila.

Gorepomenuta strategija će biti od izuzetne pomoći u postizanju najboljeg povrata investicije.

Ljudi kao zagovornici brenda

Ko može da promoviše vaš brend bolje od ljudi koji ga već vole? Vaši klijenti ili čak zaposleni mogu biti odlični zagovornici brenda. Fokusirajte se na to da izvučete maksimum iz postojećih pratilaca, pre nego što krenete u akciju privlačenja novih.

Strategije za marketing na društvenim mrežama u cilju poboljšanja vašeg poslovanja-3

Izaberite odgovarajući kanal

Odabir pravog kanala za vaš sadržaj je veoma bitan. Uostalom, ne želite da dođete do svake osobe putem društvenih mreža - morate da dosegnete samo do osoba koje su zainteresovane za ono što nudite. Ljudi prave grešku time što se fokusiraju na svaku dostupnu društvenu mrežu, osećajući potrebu da dopru do što većeg broja ljudi. Većina ljudi do kojih dođete na ovaj način neće doprineti vašim poslovnim potrebama.

Ono što treba da uradite je da svoju pažnju usmerite na par odabranih društvenih mreža, gde se većina ljudi koji su bitni za vaše potrebe nalazi. Napravite istraživanje i svoje vreme i trud iskoristite na pravi način.

Strategija kampanje za više kanala

Ukoliko koristite dve ili više društvenih mreža, pobrinite se da ih iskoristite do njihovih krajnjih granica. To znači da bi trebalo da angažujete svoju publiku stvarajući kampanje putem svih dostupnih kanala. Upamtite da treba da budete zanimljivi i različiti od drugih iz mase.

Mislite o tome koliko novca možete da potrošite

Dok društvene mreže nastavljaju svoje postojanje kao uspešne marketinške platforme, donošenje odluke o budžetu koji ste spremni da izdvojite dok planirate svoju strategiju za marketing je veoma bitno. Napravite detaljnu analizu, a zatim odlučite o količini novca koji možete da potrošite.

Ali nije samo količina investiranog novca ono što je bitno. Ono što je bitno je kako trošite taj novac. Upotrebite svoj budžet na troškovno najefikasniji način, kako bi došli do ljudi koji su vaša ciljana publika.

Ne plašite se da pokažete svoje lice

Većina društvenih mreža poseduje funkcionalnost kojom korisniku dozvoljavaju da strimuje video uživo. Iskoristite ovo u svoju korist - pokažite ljudima svoje lice! Podsetite ih da imaju posla sa osobom, a ne sa samo još jednim pohlepnim brendom.

Strategije za marketing na društvenim mrežama u cilju poboljšanja vašeg poslovanja-4

Budite bitni i ostanite realni

Uvek razradite plan i uložite trud u njegovu realizaciju. Dosta poslovanja koja su uključena u svet društvenih mreža nemaju jasnu sliku onoga što žele da postignu. Oni shvataju da je to nešto što moraju da urade, ali nikada ne dolaze do jasnog zaključka šta je potrebno da učine kako bi trud radio u njihovu korist.

Uvek napravite jasnu sliku onoga što želite da postignete koristeći marketing na društvenim mrežama, ali ostanite realistični u svojim planovima. Pravite jedan po jedan korak.

Prilagodite se

Do sada bi trebalo da vam bude manje ili više jasno šta želite da postignete i šta je potrebno da uradite kako bi taj cilj ispunili. Ali ono što funkcioniše danas, možda sutra neće biti primenljivo. Budite spremni da reagujete na svaku promenu koja počne da negativno utiče na uspeh vaše strategije.

Stalno vršite analize, isprobavajte različite stvari i sagledajte kako takve promene utiču na vašu kampanju.

Toliko za sada! Nadamo se da smo uspeli da skinemo maglu društvenih medija sa vaših očiju i omogućimo vam da razvijete sopstvenu marketinšku strategiju koja će raditi povoljno po vaše poslovanje. Učite iz ovih 15 saveta, eksperimentišite i hvatajte beleške za svaku pozitivnu ili negativnu promenu koju uvidite. Iskoristite sve ovo u daljem radu i uspeh će biti neizbežan.

Nadamo se da ste uživali u čitanju ovog članka. Lajkujte i podelite ukoliko želite da nas podržite. Ne zaboravite da se vratite po još strategija za marketing na društvenim mrežama o kojima ćemo pisati u bliskoj budućnosti!

- - - -

Potrebna vam je pomoć u vođenju društvenih mreža za vaše poslovanje?

Ostavite nam poruku sa više informacija i pogledajte stranicu naše usluge.

Marketing,Poslovanje,Digitalni marketing,Društvene mreže,Facebook,Četbot,Marketing sadržaja,Marketing na društvenim mrežama,

Ostavite komentar:





Podelite članak

sa Vašim prijateljima