Workplace - Nova Facebook-ova društvena platforma za kompanije


Mnogo očekivano poslovno izdanje Facebook-ove društvene mreže Facebook at Work je konačno otovreno za sve kompanije, sa novim imenom - Workplace.

0 komentar(a) Vesti, Društvena mreža, Workplace,
  • Članak
  • Komentari
  • Povezano

Mnogo očekivano poslovno izdanje Facebook-ove društvene mreže Facebook at Work je konačno otovreno za sve kompanije, sa novim imenom - Workplace. 

Posle 18 meseci beta verzije ovu društvenu mrežu je usvojilo više od 1000 kompanija. Pre samo par sati videli smo na Fejsbuku post Mark Zuckerberg-a o platformi koja se zove Workplace.

Od danas, Workplace je otvoren i na raspolaganju bilo kojoj kompaniji ili organizaciji koja želi da ga koristi. Svačije iskustvo na Workplace platformi će biti drugačije, kao što je i svačije iskustvo na Facebook-u drugačije. Ali mislim da će Workplace pomoći kompanijama da naprave vrstu otvorene kulture koja podstiče ljude da se povežu i dele. - Mark Zuckerberg, na Facebook

Workplace omogućuje da se povežete sa svojim timom u okviru kompanije i napravite mnogo lakšu saradnju.

Karakteristike Workplace društvene mreže

  • Iako je platforma veoma slična Facebook-u i nalogu koji već imate, Workplace nudi malo više.
  • Ova platforma će biti bez reklama i potpuno odvojena od vašeg Facebook naloga,
  • Imaćete iste funkcionalnosti Messanger aplikacije kao što su grupne diskusije, glasovni i video pozivi,
  • Lični News Feed,
  • Emitovanje video prenosa uživo,
  • Praćenje aktivnosti unutar kompanije i upravljanje zajednicom,
  • Neograničen upload fajlova, fotografija, video skladištenje,
  • Integracija sa alatima kao što su Okta, Ping, Windows Azure AD, itd.
 

Pored navedenih karakteristika izdvojili bismo jednu vezano za saradnju sa drugim kompanijama koje imaju nalog na Workplace-u. Kao što se promoviše na Workplace sajtu, sama platforma podstiče rad sa drugim timovima i kompanijama koje imaju svoj nalog. Međutim, sama saradnja je prikazana jednostavnom javnom objavom u kojoj su pomenjene dve kompanije.

Znatiželjni smo da saznamo kako će ovo funkcionisati.

Pretplata i probni period?

Ukoliko ste zainteresovani možete se prijaviti na probni period od 3 meseca nakon koje će se korišćenje ove usluge naplaćivati od $1 do $3 po korisniku u zavisnosti od broja zaposlenih koji su aktivni u okviru kompanije. Neprofitne organizacije i obrazovne ustanove mogu koristiti platformu potpuno besplatno.

Da li je budućnost poslovne e-pošte bezbedna?

Veoma često pitanje koje se pominje sve češće pogotovo kada se govori o društvenim mrežama kao što je ova. Složićete se da brzina kojom se navikavamo na društvene mreže i aplikacije menja način na koji komuniciramo jedni sa drugima i iako se email koristi već preko 40 godina i to je, bez ikakve sumnje, servis broj 1 za poslovnu komunikaciju, mnogo kompanija polako počinje da menja ovu naviku usvajajuči razne društvene mreže i način komuniciranja koji je na toj mreži aktuelan.

Doduše, ako za primer uzmemo LinkedIn kao profesionalnu mrežu namenjenu kompanijama, mi i dalje želimo da poslata poruka ipak pronađe svoj put do našeg e-mail poštanskig sandučeta.   Spremni smo da proverimo šta Workplace nudi i da se pridružimo brojnim kompanijama (Booking.com, Starbucks, OKSFARM, Telenor, Renault itd) koje su već na radnom mestu (Workplace).

Vesti, Društvena mreža, Workplace,

Ostavite komentar:





Podelite članak

sa Vašim prijateljima